Napisano 2 Marzec 201213 l Witam, mam pytanie odnośnie przyłączenia głowy do ciała (albo dopasowaniem). Z przodu jest ok, jednak jak zobaczymy głowe z boku widać niestety głowę oddzieloną od ciała. Jak to zretuszować? Jakieś pomysły? Dziękuję z góry za odpowiedzi :) Nie zwracajcie uwagi na ucho :)
Napisano 2 Marzec 201213 l Powinieneś złączyć siatki głowy i ciała w jeden obiekt. Nie widzę tutaj sensu używania dwóch oddzielnych.
Napisano 3 Marzec 201213 l Autor ______________________________ Edytowane 3 Marzec 201213 l przez oczymufasy
Napisano 3 Marzec 201213 l W dokładnie taki sam sposób jak z oddzieloną głową. Kopiujesz cały model i zmieniasz w nim twarz. Morpher musi być pod Skinem na stosie modyfikatorów - w przeciwnym wypadku wszystko będzie się sypać.
Napisano 3 Marzec 201213 l Autor dzięki wielkie, tak myślałem, że tym sposobem. Jeżeli chodzi o "Morpher musi być pod skinem na stosie modyfikatorów", rozumiem że modyfikator "SKIN" ma być wyżej od "MORPHER" w hierarchi ? A i jeszcze jedno pytanie.. Często widzę na filmikach, że ludzie tworzą control panel do animacji twarzy. Wykorzystują do tego inne głowy i reaction manager. Jak głowę matkę przyłączają do ciała, control panel dalej działa tak?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto