oczymufasy Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Witam, mam pytanie odnośnie przyłączenia głowy do ciała (albo dopasowaniem). Z przodu jest ok, jednak jak zobaczymy głowe z boku widać niestety głowę oddzieloną od ciała. Jak to zretuszować? Jakieś pomysły? Dziękuję z góry za odpowiedzi :) Nie zwracajcie uwagi na ucho :)
PLS Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Powinieneś złączyć siatki głowy i ciała w jeden obiekt. Nie widzę tutaj sensu używania dwóch oddzielnych.
oczymufasy Napisano 3 Marzec 2012 Autor Napisano 3 Marzec 2012 a więc jak użyć potem morphera, kiedy ciało z głową będą połączone?
oczymufasy Napisano 3 Marzec 2012 Autor Napisano 3 Marzec 2012 (edytowane) ______________________________ Edytowane 3 Marzec 2012 przez oczymufasy
PLS Napisano 3 Marzec 2012 Napisano 3 Marzec 2012 W dokładnie taki sam sposób jak z oddzieloną głową. Kopiujesz cały model i zmieniasz w nim twarz. Morpher musi być pod Skinem na stosie modyfikatorów - w przeciwnym wypadku wszystko będzie się sypać.
oczymufasy Napisano 3 Marzec 2012 Autor Napisano 3 Marzec 2012 dzięki wielkie, tak myślałem, że tym sposobem. Jeżeli chodzi o "Morpher musi być pod skinem na stosie modyfikatorów", rozumiem że modyfikator "SKIN" ma być wyżej od "MORPHER" w hierarchi ? A i jeszcze jedno pytanie.. Często widzę na filmikach, że ludzie tworzą control panel do animacji twarzy. Wykorzystują do tego inne głowy i reaction manager. Jak głowę matkę przyłączają do ciała, control panel dalej działa tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się