Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pytanie odnośnie przyłączenia głowy do ciała (albo dopasowaniem).

Z przodu jest ok, jednak jak zobaczymy głowe z boku widać niestety głowę oddzieloną od ciała.

Jak to zretuszować? Jakieś pomysły? ​Dziękuję z góry za odpowiedzi :)

 

 

gowa1.jpg

 

 

glowoszproblemos.jpg

 

Nie zwracajcie uwagi na ucho :)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powinieneś złączyć siatki głowy i ciała w jeden obiekt. Nie widzę tutaj sensu używania dwóch oddzielnych.

Napisano

W dokładnie taki sam sposób jak z oddzieloną głową. Kopiujesz cały model i zmieniasz w nim twarz. Morpher musi być pod Skinem na stosie modyfikatorów - w przeciwnym wypadku wszystko będzie się sypać.

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie, tak myślałem, że tym sposobem. Jeżeli chodzi o "Morpher musi być pod skinem na stosie modyfikatorów", rozumiem że modyfikator "SKIN" ma być wyżej od "MORPHER" w hierarchi ?

 

A i jeszcze jedno pytanie.. Często widzę na filmikach, że ludzie tworzą control panel do animacji twarzy. Wykorzystują do tego inne głowy i reaction manager. Jak głowę matkę przyłączają do ciała, control panel dalej działa tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności