Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanie odnośnie przyłączenia głowy do ciała (albo dopasowaniem).

Z przodu jest ok, jednak jak zobaczymy głowe z boku widać niestety głowę oddzieloną od ciała.

Jak to zretuszować? Jakieś pomysły? ​Dziękuję z góry za odpowiedzi :)

 

 

gowa1.jpg

 

 

glowoszproblemos.jpg

 

Nie zwracajcie uwagi na ucho :)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Powinieneś złączyć siatki głowy i ciała w jeden obiekt. Nie widzę tutaj sensu używania dwóch oddzielnych.

Napisano

W dokładnie taki sam sposób jak z oddzieloną głową. Kopiujesz cały model i zmieniasz w nim twarz. Morpher musi być pod Skinem na stosie modyfikatorów - w przeciwnym wypadku wszystko będzie się sypać.

Napisano

dzięki wielkie, tak myślałem, że tym sposobem. Jeżeli chodzi o "Morpher musi być pod skinem na stosie modyfikatorów", rozumiem że modyfikator "SKIN" ma być wyżej od "MORPHER" w hierarchi ?

 

A i jeszcze jedno pytanie.. Często widzę na filmikach, że ludzie tworzą control panel do animacji twarzy. Wykorzystują do tego inne głowy i reaction manager. Jak głowę matkę przyłączają do ciała, control panel dalej działa tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności