Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, od kilku godzin szukam rozwiązania na mały problem i mam nadzieje ze nie dubluje pytania. Z maxa 2010 przeżuciłem się na 2012 i wsio było ok puki nie zacząłem texturować. Meshsmooth i turbosmooth po ułożeniu uv-ki zniekształca mi texturę, wszystko jest równe i dobrze zweldowane, wcześniej w przypadku problemów sprawdzało sie zaznaczenie "Old Style Mapping" ale tu max wystawia mi środkowy palec zniewieściale się śmiejąc. Byłbym wdzięczny za pomoc :)

 

Edit: Sprawe załatwiłem nakładając texture w Mudboxie, zmapowałem stare modele w których tego problemu nie było i sie okazuje że to wina maxa 2012, mam nadzieje że mam coś nie tak z ustawieniami bo z tym mapowanie low detalowych modeli z MS mija sie dla mnie z celem.

 

Bez MS

uvw1.jpg

By kuki26 at 2012-03-06

Z MS

uvw2.jpg

By kuki26 at 2012-03-06

Edytowane przez Kuki26

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mój pierwszy post, więc witam wszystkich.

Również korzystam z Maxa2012 i napotkałem ten sam błąd.

Drugi problem, to jak zrobiłem unwrap->collapse->ts->unwarp to na uv map z 2ch elegancko pociętych obiektów odłączył się pasek o szerokości 1 poly. Niestety nie udało mi się ustalić dlaczego.

Edytowane przez Leto

Napisano

Kuki- trzeba dodac edga przed tą krawędzią koncową i wtedy uvalka siedzi po turbosmucie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności