Napisano 6 Marzec 201213 l Witam, od kilku godzin szukam rozwiązania na mały problem i mam nadzieje ze nie dubluje pytania. Z maxa 2010 przeżuciłem się na 2012 i wsio było ok puki nie zacząłem texturować. Meshsmooth i turbosmooth po ułożeniu uv-ki zniekształca mi texturę, wszystko jest równe i dobrze zweldowane, wcześniej w przypadku problemów sprawdzało sie zaznaczenie "Old Style Mapping" ale tu max wystawia mi środkowy palec zniewieściale się śmiejąc. Byłbym wdzięczny za pomoc :) Edit: Sprawe załatwiłem nakładając texture w Mudboxie, zmapowałem stare modele w których tego problemu nie było i sie okazuje że to wina maxa 2012, mam nadzieje że mam coś nie tak z ustawieniami bo z tym mapowanie low detalowych modeli z MS mija sie dla mnie z celem. Bez MS By kuki26 at 2012-03-06 Z MS By kuki26 at 2012-03-06 Edytowane 7 Marzec 201213 l przez Kuki26
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Mój pierwszy post, więc witam wszystkich. Również korzystam z Maxa2012 i napotkałem ten sam błąd. Drugi problem, to jak zrobiłem unwrap->collapse->ts->unwarp to na uv map z 2ch elegancko pociętych obiektów odłączył się pasek o szerokości 1 poly. Niestety nie udało mi się ustalić dlaczego. Edytowane 18 Kwiecień 20177 l przez Leto
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Kuki- trzeba dodac edga przed tą krawędzią koncową i wtedy uvalka siedzi po turbosmucie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto