Kuki26 Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 (edytowane) Witam, od kilku godzin szukam rozwiązania na mały problem i mam nadzieje ze nie dubluje pytania. Z maxa 2010 przeżuciłem się na 2012 i wsio było ok puki nie zacząłem texturować. Meshsmooth i turbosmooth po ułożeniu uv-ki zniekształca mi texturę, wszystko jest równe i dobrze zweldowane, wcześniej w przypadku problemów sprawdzało sie zaznaczenie "Old Style Mapping" ale tu max wystawia mi środkowy palec zniewieściale się śmiejąc. Byłbym wdzięczny za pomoc :) Edit: Sprawe załatwiłem nakładając texture w Mudboxie, zmapowałem stare modele w których tego problemu nie było i sie okazuje że to wina maxa 2012, mam nadzieje że mam coś nie tak z ustawieniami bo z tym mapowanie low detalowych modeli z MS mija sie dla mnie z celem. Bez MS By kuki26 at 2012-03-06 Z MS By kuki26 at 2012-03-06 Edytowane 7 Marzec 2012 przez Kuki26
Leto Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 (edytowane) Mój pierwszy post, więc witam wszystkich. Również korzystam z Maxa2012 i napotkałem ten sam błąd. Drugi problem, to jak zrobiłem unwrap->collapse->ts->unwarp to na uv map z 2ch elegancko pociętych obiektów odłączył się pasek o szerokości 1 poly. Niestety nie udało mi się ustalić dlaczego. Edytowane 18 Kwiecień 2017 przez Leto
jaras Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 Kuki- trzeba dodac edga przed tą krawędzią koncową i wtedy uvalka siedzi po turbosmucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się