Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, od kilku godzin szukam rozwiązania na mały problem i mam nadzieje ze nie dubluje pytania. Z maxa 2010 przeżuciłem się na 2012 i wsio było ok puki nie zacząłem texturować. Meshsmooth i turbosmooth po ułożeniu uv-ki zniekształca mi texturę, wszystko jest równe i dobrze zweldowane, wcześniej w przypadku problemów sprawdzało sie zaznaczenie "Old Style Mapping" ale tu max wystawia mi środkowy palec zniewieściale się śmiejąc. Byłbym wdzięczny za pomoc :)

 

Edit: Sprawe załatwiłem nakładając texture w Mudboxie, zmapowałem stare modele w których tego problemu nie było i sie okazuje że to wina maxa 2012, mam nadzieje że mam coś nie tak z ustawieniami bo z tym mapowanie low detalowych modeli z MS mija sie dla mnie z celem.

 

Bez MS

uvw1.jpg

By kuki26 at 2012-03-06

Z MS

uvw2.jpg

By kuki26 at 2012-03-06

Edytowane przez Kuki26
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Mój pierwszy post, więc witam wszystkich.

Również korzystam z Maxa2012 i napotkałem ten sam błąd.

Drugi problem, to jak zrobiłem unwrap->collapse->ts->unwarp to na uv map z 2ch elegancko pociętych obiektów odłączył się pasek o szerokości 1 poly. Niestety nie udało mi się ustalić dlaczego.

Edytowane przez Leto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności