Napisano 9 Marzec 201213 l 1) Postanowiłem że nauczę się modelować pojazdy (tu samochody osobowe) se splinów lub nurbs. Zacząłem tradycyjnie od maskii już tu napotkałem problem. A mianowicie: http://imageshack.us/photo/my-images/7/75732642.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/710/boke.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/692/grakoc.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/718/przdc.png/ jak widać na pierwszym zdjęciu zdjęcia są ułożone jak trzeba, na widoku z boku i z przodu spliny są dobrze dopasowane, lecz gdy spojrzymy na widok z góry sytuacja się zmienia i wygląda to tak że jest kijowo. Jak poprawiam w widoku z góry to reszta się sypie i wychodzi źle, zdjęcia jak już mówiłem są dobrze przycięte i dopasowane. Tak więc czemu wychodzi źle przy widoku z góry? 2) Jak już zrobiłem maskę z widoku z przodu i chciałem potraktować to modyfikatorem surphace wszystko zniknęło, czemu?
Napisano 14 Marzec 201212 l Moim zdaniem jeśli chodzi o http://imageshack.us/photo/my-images/7/75732642.png/ Powinieneś porozsuwać image Planes w taki sposób żeby się nie nachodziły wzajemnie. Może to jest powodem twojego problemu ? Pozdrawiam
Napisano 15 Marzec 201212 l Tak jest z blueprintami. Chyba nigdy nie pasują do siebie wzajemnie rozmiarami. Trzeba je najpierw wrzucić do jakiegoś GIMP-a, albo innego Photoshopa, i dopasować do siebie. Zajrzyj tutaj: http://tutorial-z.com/solving-all-blueprint-problems-in-3ds-max/
Napisano 16 Marzec 201212 l Autor tak - teraz są dobrze dopasowane - dopasowałem je sposobem który podałeś