golasek1992 Napisano 20 Marzec 2012 Share Napisano 20 Marzec 2012 Witam, Robię tutek który wykorzystuje editable mesh. Muszę połączyć 3 krawędzie równoległe. Włączam "cut" i przeciągam przez 3 krawędzie. Ta co była pomiędzy ma wspólny vertex z nową krawędzią natomiast przy krawędzi 1 i 3 vertexy nie połączyły się z tą nową krawędzią. Odsunąłem te nie połączone vertexy: [ATTACH=CONFIG]85183[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 20 Marzec 2012 Share Napisano 20 Marzec 2012 Olej editable mesh, przekonwertuj do poly i pracuj w poly. Jeśli tutek wykorzystuje mesh, to musi być to tutek archiwalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi