adek Napisano 20 Marzec 2012 Share Napisano 20 Marzec 2012 Autodesk zamieścił koleny sneak peek dotyczący nowej wersji programu 3ds max - retiming animacji. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2297 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 21 Marzec 2012 Share Napisano 21 Marzec 2012 Czy to sciana z dech czy innego badziewia. Wydawalo mi sie, ze kazdy normalny staralbym sie ochronic ramionami, tak jak sie drzwi wywarza. Tu nasz cyfrowy bohater, preferuje przyjac impet uderzenia na fejsa: ], ehhh nie nadarzam za trendami mody: ]... tak btw nie mam zielonego pojecia co mial pokazac ten fragment: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 21 Marzec 2012 Share Napisano 21 Marzec 2012 to ze dwoma kliknieciami mozna zreskalowac fragment animacji. ciekawe jest tylko jak przebiega to rescalowanie. na filmiku widac ze po przeskalowaniu animacji, kosci postaci pozostaja bez zmian, jedynie meshe sa spowolnione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 21 Marzec 2012 Share Napisano 21 Marzec 2012 To co wydaje Ci sie koscmi w rzeczywistosci* jest najpewniej ghostem oryginalnej animacji. Efekt bardzo efektowny, bo retiminguje cala scene, bez indywidualnego retimingu poszczegolnych obiektow. *cos takiego jest w Autodesk Motionbuilder, stad moje podejrzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 22 Marzec 2012 Share Napisano 22 Marzec 2012 faktycznie moze tak byc. dawno nie uzywalem motionbuildera i zapomnialem juz ze tam tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 23 Marzec 2012 Share Napisano 23 Marzec 2012 łał. nareszcie, brakowało mi tego. Jeszcze do majki coś takiego. Bardzo pomocne, przy animatikach i pokazywaniu klientowi, super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlexiZ Napisano 31 Marzec 2012 Share Napisano 31 Marzec 2012 Hmm w majce jest cos takiego juz od dawna i nazywa sie scene time warp/ zakładka animate. Tylko własnie to działa na całą scenę. Ale w 2012 jest juz time warp na oddzielne obiekty kazdy mozna z osobna spowolnić przyspieszyć. Tutaj najgorszy jest ten skok, ale penie mozna go jakos wysmoothować ze spowolnienia w normalna prędkość. Mozna tez bawić sie w retimigingowanie w Maya trax edytorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się