Skocz do zawartości

3ds Max Sneak Peek: retiming animacji


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Czy to sciana z dech czy innego badziewia. Wydawalo mi sie, ze kazdy normalny staralbym sie ochronic ramionami, tak jak sie drzwi wywarza. Tu nasz cyfrowy bohater, preferuje przyjac impet uderzenia na fejsa: ], ehhh nie nadarzam za trendami mody: ]... tak btw nie mam zielonego pojecia co mial pokazac ten fragment: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze dwoma kliknieciami mozna zreskalowac fragment animacji. ciekawe jest tylko jak przebiega to rescalowanie. na filmiku widac ze po przeskalowaniu animacji, kosci postaci pozostaja bez zmian, jedynie meshe sa spowolnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co wydaje Ci sie koscmi w rzeczywistosci* jest najpewniej ghostem oryginalnej animacji.

 

Efekt bardzo efektowny, bo retiminguje cala scene, bez indywidualnego retimingu poszczegolnych obiektow.

 

 

 

 

*cos takiego jest w Autodesk Motionbuilder, stad moje podejrzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm w majce jest cos takiego juz od dawna i nazywa sie scene time warp/ zakładka animate. Tylko własnie to działa na całą scenę. Ale w 2012 jest juz time warp na oddzielne obiekty kazdy mozna z osobna spowolnić przyspieszyć. Tutaj najgorszy jest ten skok, ale penie mozna go jakos wysmoothować ze spowolnienia w normalna prędkość. Mozna tez bawić sie w retimigingowanie w Maya trax edytorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności