Napisano 20 Marzec 201212 l Autodesk zamieścił koleny sneak peek dotyczący nowej wersji programu 3ds max - retiming animacji. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2297
Napisano 21 Marzec 201212 l Czy to sciana z dech czy innego badziewia. Wydawalo mi sie, ze kazdy normalny staralbym sie ochronic ramionami, tak jak sie drzwi wywarza. Tu nasz cyfrowy bohater, preferuje przyjac impet uderzenia na fejsa: ], ehhh nie nadarzam za trendami mody: ]... tak btw nie mam zielonego pojecia co mial pokazac ten fragment: ]
Napisano 21 Marzec 201212 l to ze dwoma kliknieciami mozna zreskalowac fragment animacji. ciekawe jest tylko jak przebiega to rescalowanie. na filmiku widac ze po przeskalowaniu animacji, kosci postaci pozostaja bez zmian, jedynie meshe sa spowolnione.
Napisano 21 Marzec 201212 l To co wydaje Ci sie koscmi w rzeczywistosci* jest najpewniej ghostem oryginalnej animacji. Efekt bardzo efektowny, bo retiminguje cala scene, bez indywidualnego retimingu poszczegolnych obiektow. *cos takiego jest w Autodesk Motionbuilder, stad moje podejrzenie
Napisano 22 Marzec 201212 l faktycznie moze tak byc. dawno nie uzywalem motionbuildera i zapomnialem juz ze tam tak jest.
Napisano 23 Marzec 201212 l łał. nareszcie, brakowało mi tego. Jeszcze do majki coś takiego. Bardzo pomocne, przy animatikach i pokazywaniu klientowi, super.
Napisano 31 Marzec 201212 l Hmm w majce jest cos takiego juz od dawna i nazywa sie scene time warp/ zakładka animate. Tylko własnie to działa na całą scenę. Ale w 2012 jest juz time warp na oddzielne obiekty kazdy mozna z osobna spowolnić przyspieszyć. Tutaj najgorszy jest ten skok, ale penie mozna go jakos wysmoothować ze spowolnienia w normalna prędkość. Mozna tez bawić sie w retimigingowanie w Maya trax edytorze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto