giebur1 Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 Witam, Próbuje wykonać dispersiona przy pomocy Multi/Sub Object i gradient ramp. Wszystko śmiga ładnie poza cieniem. Przedmiot jest widoczny już tylko w połowie a cień widać dalej w całości. Jako oświetlenia używam Target spot z ray traced shadow. Czy ktoś może pomóc?
giebur1 Napisano 22 Marzec 2012 Autor Napisano 22 Marzec 2012 Problem rozwiązany ale w między czasie powstał inny. Pod mapę opacity podpinam gradient ramp i przezroczystość działa. Jeśli natomiast ustawie jakiekolwiek odbicia w mapie "raflection" albo w "specular highlights" przezroczystość przestaje działać. Jest na to jakiś sposób?
Shogun 3D Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 Albo coś przepuszcza światło, albo je odbija. Nie ma tak, ze szkło robi za lustro 100% i jest przezroczyste na 100% Mogą być tylko wariacje tych dwóch parametrów, których suma wynosi 100%.
giebur1 Napisano 22 Marzec 2012 Autor Napisano 22 Marzec 2012 To może inaczej. Jak to zostało zrobione?
Shogun 3D Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Na cząsteczkach. Ta alpha to nie mapa, tylko faktyczna pusta przestrzeń.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się