artzgodka Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 może ktoś używa tego configu i coś pomoże w ZB jestem zielony ale mam potrzebę do modelu dodać trochę detalu od czego zacząć? czy jak coś wyskrobie w ZB to do LW przenieść cały model z HiPoly czy na Dispe.... mapie no i teraz pytanie trochę o samego ZB, otwieram tam model dodaję detal i co dalej ? męczę się z tym męczę ale nie bardzo wychodzi, wiem, że jest masa tutków ale czasu nie mam może ktoś zorientowany naprowadzi mnie w kilku krokach
altarian Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 Tak możesz eksportować cały obiekt do LW tylko że przy dużym detalu w ZB LW go może nie udźwignąć.Nie jestem pewien czy w 11 GOz już to rozwiązał ale w poprzednich wersjach Lw potrzeba było kilku zabiegów. Zwykle korzysta się z disp. map albo normal map. Jeżeli korzystasz z Zb disp. musisz wiedzieć że Lw inaczej interpretuje axisy więc potrzebny jest mały zabieg zresztą przy normal mapch też. Displacement zrobisz w Lw za pomocą nodów setup jest bardzo prosty. Normal mapę musisz już na poziomie ZB ustawić tzn. przy exporcie mapy musisz odwrócić oś Z . Aha tak w ogóle to musisz zacząć od zrobienia w ZB UV'ki dla obiektu polecam plugin do ZB o nazwie UVmaster,bardzo łatwy w obsłudze, rewelacja:) .[ATTACH=CONFIG]85256[/ATTACH].
altarian Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 Aha LW 11 GOz wygląda że działa bez dodatkowych kombinacji tutaj tutorial więc jedyne co musisz zrobić to displacement mapa
artzgodka Napisano 26 Marzec 2012 Autor Napisano 26 Marzec 2012 (edytowane) dzięki za info Edytowane 26 Marzec 2012 przez artzgodka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się