Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

może ktoś używa tego configu i coś pomoże

 

w ZB jestem zielony ale mam potrzebę do modelu dodać trochę detalu od czego zacząć?

czy jak coś wyskrobie w ZB to do LW przenieść cały model z HiPoly czy na Dispe.... mapie

 

no i teraz pytanie trochę o samego ZB, otwieram tam model dodaję detal i co dalej ?

 

męczę się z tym męczę ale nie bardzo wychodzi, wiem, że jest masa tutków ale czasu nie mam może ktoś zorientowany naprowadzi mnie w kilku krokach

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak możesz eksportować cały obiekt do LW tylko że przy dużym detalu w ZB LW go może nie udźwignąć.Nie jestem pewien czy w 11 GOz już to rozwiązał ale w poprzednich wersjach Lw potrzeba było kilku zabiegów. Zwykle korzysta się z disp. map albo normal map. Jeżeli korzystasz z Zb disp. musisz wiedzieć że Lw inaczej interpretuje axisy więc potrzebny jest mały zabieg zresztą przy normal mapch też. Displacement zrobisz w Lw za pomocą nodów setup jest bardzo prosty. Normal mapę musisz już na poziomie ZB ustawić tzn. przy exporcie mapy musisz odwrócić oś Z . Aha tak w ogóle to musisz zacząć od zrobienia w ZB UV'ki dla obiektu polecam plugin do ZB o nazwie UVmaster,bardzo łatwy w obsłudze, rewelacja:)

 

 

.[ATTACH=CONFIG]85256[/ATTACH].

Napisano

Aha LW 11 GOz wygląda że działa bez dodatkowych kombinacji tutaj tutorial

więc jedyne co musisz zrobić to displacement mapa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności