Napisano 23 Marzec 201213 l może ktoś używa tego configu i coś pomoże w ZB jestem zielony ale mam potrzebę do modelu dodać trochę detalu od czego zacząć? czy jak coś wyskrobie w ZB to do LW przenieść cały model z HiPoly czy na Dispe.... mapie no i teraz pytanie trochę o samego ZB, otwieram tam model dodaję detal i co dalej ? męczę się z tym męczę ale nie bardzo wychodzi, wiem, że jest masa tutków ale czasu nie mam może ktoś zorientowany naprowadzi mnie w kilku krokach
Napisano 24 Marzec 201213 l Tak możesz eksportować cały obiekt do LW tylko że przy dużym detalu w ZB LW go może nie udźwignąć.Nie jestem pewien czy w 11 GOz już to rozwiązał ale w poprzednich wersjach Lw potrzeba było kilku zabiegów. Zwykle korzysta się z disp. map albo normal map. Jeżeli korzystasz z Zb disp. musisz wiedzieć że Lw inaczej interpretuje axisy więc potrzebny jest mały zabieg zresztą przy normal mapch też. Displacement zrobisz w Lw za pomocą nodów setup jest bardzo prosty. Normal mapę musisz już na poziomie ZB ustawić tzn. przy exporcie mapy musisz odwrócić oś Z . Aha tak w ogóle to musisz zacząć od zrobienia w ZB UV'ki dla obiektu polecam plugin do ZB o nazwie UVmaster,bardzo łatwy w obsłudze, rewelacja:) .[ATTACH=CONFIG]85256[/ATTACH].
Napisano 24 Marzec 201213 l Aha LW 11 GOz wygląda że działa bez dodatkowych kombinacji tutaj tutorial więc jedyne co musisz zrobić to displacement mapa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto