Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

mam problem z widocznością tektury. Po nałożeniu na obiekt tekstury (bitmapa) widzę ją zupełnie inaczej niż na renderze.

problem ten tylko pojawia sie wtedy jak nakładam bitmapę - na obiekcie tekstura układa sie zupełnie inaczej niz na obrazie wyrenderowanym.

prosze o pomoc.

program 3ds max

pozdrawiam ;)

Edytowane przez eternalbeing

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak napiszesz o jaki program sie rozchodzi to bedzie ci ktos w stanie pomoc, tak to pozostaje zglaszac sie do wrozki.

Napisano
  • Autor

problem w tym ze wygodniej mi bedzie modelowac z podkladem. mam podklad w jpg. nakladam go jako material na plejna i w widoku ma bardzo slaba rozdzielczosc a podczas renderowania bardzo dobra. problem ten pojawia mi sie nie tylko w tym przypadku, bo za kazdym razem widze inna teksture na renderze (renderowana jest poprawa) i inna w widoku jak modeluje ;/

 

tu linki do screena:

https://picasaweb.google.com/barbaraannakrawczyk/ZrzutyEkranu#5723555856485383138

https://picasaweb.google.com/barbaraannakrawczyk/ZrzutyEkranu#5723554609957649810

Napisano

Zgaduje :)

Customize / Preferences / Viewports / Configure Driver / Match Bitmap Size as Closely as Possible

Napisano

pewnie, ze dziala, co najwyzej cos zle klika. Jaki masz tryb wyswietlania? Nitro czy D3D? bo powyzszy sposob tyczy sie D3D. Nitro chyba wszystko robi automatycznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności