Napisano 24 Marzec 201212 l witam, mam problem z widocznością tektury. Po nałożeniu na obiekt tekstury (bitmapa) widzę ją zupełnie inaczej niż na renderze. problem ten tylko pojawia sie wtedy jak nakładam bitmapę - na obiekcie tekstura układa sie zupełnie inaczej niz na obrazie wyrenderowanym. prosze o pomoc. program 3ds max pozdrawiam ;) Edytowane 24 Marzec 201212 l przez eternalbeing
Napisano 24 Marzec 201212 l jak napiszesz o jaki program sie rozchodzi to bedzie ci ktos w stanie pomoc, tak to pozostaje zglaszac sie do wrozki.
Napisano 24 Marzec 201212 l Autor problem w tym ze wygodniej mi bedzie modelowac z podkladem. mam podklad w jpg. nakladam go jako material na plejna i w widoku ma bardzo slaba rozdzielczosc a podczas renderowania bardzo dobra. problem ten pojawia mi sie nie tylko w tym przypadku, bo za kazdym razem widze inna teksture na renderze (renderowana jest poprawa) i inna w widoku jak modeluje ;/ tu linki do screena: https://picasaweb.google.com/barbaraannakrawczyk/ZrzutyEkranu#5723555856485383138 https://picasaweb.google.com/barbaraannakrawczyk/ZrzutyEkranu#5723554609957649810
Napisano 25 Marzec 201212 l Zgaduje :) Customize / Preferences / Viewports / Configure Driver / Match Bitmap Size as Closely as Possible
Napisano 30 Marzec 201212 l pewnie, ze dziala, co najwyzej cos zle klika. Jaki masz tryb wyswietlania? Nitro czy D3D? bo powyzszy sposob tyczy sie D3D. Nitro chyba wszystko robi automatycznie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto