eternalbeing Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 (edytowane) witam, mam problem z widocznością tektury. Po nałożeniu na obiekt tekstury (bitmapa) widzę ją zupełnie inaczej niż na renderze. problem ten tylko pojawia sie wtedy jak nakładam bitmapę - na obiekcie tekstura układa sie zupełnie inaczej niz na obrazie wyrenderowanym. prosze o pomoc. program 3ds max pozdrawiam ;) Edytowane 24 Marzec 2012 przez eternalbeing
mirach Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 jak napiszesz o jaki program sie rozchodzi to bedzie ci ktos w stanie pomoc, tak to pozostaje zglaszac sie do wrozki.
eternalbeing Napisano 24 Marzec 2012 Autor Napisano 24 Marzec 2012 problem w tym ze wygodniej mi bedzie modelowac z podkladem. mam podklad w jpg. nakladam go jako material na plejna i w widoku ma bardzo slaba rozdzielczosc a podczas renderowania bardzo dobra. problem ten pojawia mi sie nie tylko w tym przypadku, bo za kazdym razem widze inna teksture na renderze (renderowana jest poprawa) i inna w widoku jak modeluje ;/ tu linki do screena: https://picasaweb.google.com/barbaraannakrawczyk/ZrzutyEkranu#5723555856485383138 https://picasaweb.google.com/barbaraannakrawczyk/ZrzutyEkranu#5723554609957649810
Mihboss Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 Zgaduje :) Customize / Preferences / Viewports / Configure Driver / Match Bitmap Size as Closely as Possible
KoMic Napisano 30 Marzec 2012 Napisano 30 Marzec 2012 pewnie, ze dziala, co najwyzej cos zle klika. Jaki masz tryb wyswietlania? Nitro czy D3D? bo powyzszy sposob tyczy sie D3D. Nitro chyba wszystko robi automatycznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się