Zernat Napisano 24 Marzec 2012 Share Napisano 24 Marzec 2012 (edytowane) Witam. Chciałbym was prosić o radę. Czy istnieje jakiś szybki i dobry sposób albo jakiś plugin/wewnętrzna opcja 3Ds Maxa 2011/12 na tworzenie realistycznych zniszczeń ? Mam tutaj na myśli zniszczone płoty, zawalone/popękane budynki. Pęknięte i pokruszone szyby itp. itd. Jest coś takiego ? Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam:) Edytowane 24 Marzec 2012 przez Zernat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob Napisano 24 Marzec 2012 Share Napisano 24 Marzec 2012 rayfire thinking particles albo boxy do pflowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 24 Marzec 2012 Autor Share Napisano 24 Marzec 2012 Dzięki wielkie, jest może jeszcze coś ? Ściągnąłem też demko RayFire, zrestartowałem komputer jednak RayFire w Maxie nie ma, czy może toś wie w czym tkwi kłopot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Necro Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 Zobacz, czy jest zaznaczony i w ogóle widnieje w pluginach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 26 Marzec 2012 Autor Share Napisano 26 Marzec 2012 Nie ma, próbowałem coś teraz sam przekombinować, instalowałem nawet nie raz, próbowałem ręcznie jakoś to uruchamiać ale mi nie idzie :/ Mógłbyś mi pomóc ? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3RO Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 Rayfire to połączenie Physx od nvidii i Fracture Voronoi. Physx jest dostępny bezpłatnie (2.71 PhysX Plug-in for 3ds Max) na tej stronie po zarejestrowaniu: http://supportcenteronline.com/ics/support/default.asp?deptID=1949, Fracture Voronoi mozesz pobrac z: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/fracture-voronoi. Na tej samej stronie Nvidii dostępny jest tez APEX PhysX Lab w wersji 1.1 w którym robisz Apex Destruction. Marcowe wydanie UDK w pełni wspiera Apex Destruction i pozwala na porządna rozpierduchę w czasie rzeczywistym. Gdybyś miał problemy z rejestracją tu znajdziesz guide: http://physxinfo.com/news/901/how-to-register-developer-account-to-get-physx-sdk-access/ . PhysX Plug-in zawiera tez APEX Clothing który to plugin świetnie i w bardzo prosty sposób symuluje ubrania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 26 Marzec 2012 Autor Share Napisano 26 Marzec 2012 ŁaaaaaŁ ! To jest naprawdę świetne ! Dzięki wielkie :) Leci reput. A czy może da się w tym jakoś symulować zniszczenia do modeli 3D ? Mam tutaj na myśli że wymodeluję budynek, w środku dam bombę i budynek się rozleci i będę miał to w zwykłym modelu 3D ? Albo czy da się zmieniać materiały do zniszczeń ? Chodzi mi o to że szkło/metal/drewno inaczej się niszczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się