Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemanko panowie...!

Już pisałem o moim problemie... że scena nie chce mi się renderować ale nic... nie dostałem konkretnej odpowiedzi :(

Mogę komuś podesłać moją scenę... żeby ją sprawdził? Jakieś osobie co ma chwilę i zna sie na rzeczy... Jestem początkujący i za bardzo nie wiem co zjebałem... co źle zrobiłem... :( Qurde robiłem tą scenę 4dni i jak ją tak zostawięc to chyba się potnę :(

Ludzie ratujcie...!! Proszę...!!

• Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powieś na jakimś serwie i kto będzie chciał to sobie ściągnie (na jakim? - darmowych jest pełno, choćby nawet onet.pl :-)

pzdrwka

Napisano

Gdy otwieram scenę, to wyskakuje mi błąd, że nie mam jakiegoś pliku - Viewport Manager for DirectX, czy coś takiego... Hmm... z jakiego to maxa??? Ja mam 4.2...

Napisano
  • Autor

ja robie na max\'e 5.0 i DirectX\'e 8.1... nie wiem co jest grane... zapisałem go jeszcze pod D9.0 teraz już musi ruszyć...

scena -> http://republika.pl/comix/wiatrak.rar

qurde... no nic... będę musiał zostawić pracę nieskończoną... :( Wnuki wyrenderują...:)

Napisano

Ja mam maxa 4.2 i to pewnie dlatego - spróbuję jeszcze raz!

Napisano

ściągnąłem tą scenke, czas rederingu rzeczywiście zmierza do nieskończoności, próbowałem róznych zmian w ustawieniach i bez efektu, problem prawdopodobnie tkwi w materiałach (chociaż to dziwne bo to chyba standardowe materiały z biblioteki), moze komuś innemu uda sie dojść co jest nie tak

zmień wszystkie mat. na standardowy (np nadaj całej scenie mat. z dowolnej szarej kulki z mat. editora) i sprawdź jak będzie szlo

Napisano

comix, podeślij mi na maila tą scenke albo uaktualnij linki bo nie chodzą, to może coś podłubie. I najważniejsze to się nie poddawać! Pozdry

Napisano
  • Autor

siema!

panowie poradziłem sobie już z tym chlornym moim problemem :D