Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam- mam problem z oteksturowaniem średniowiecznego okna- nie wiem czy lepiej wymodelować czy jest sposób na ułozenie kamieni schemat takiego półkola nad oknem. Przesyłam To co chcę osiągnąć oraz to co mam narazie:

Bez-nazwy_rnnnana.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To co chcesz osiągnąć (zdjęcie po prawej) to najlepiej w teksturze zrobić, jeśli i tak będziesz całość teksturował. Jeśli chesz wymodelować ładny łuczek to troszkę więcej podziałów równomiernie rozłożonych, jak sam widzisz to w środku wygląda kiepsko edge nie są równo rozłożone i jest ich mało.

 

Powodzenia

Napisano

Klasycznie unwarp i malowanie w PS - co będzie żmudną robortą. Najważniejsze aby ładnie siatkę rozłożyć. Ja ostatnio wspierałem się malowaniem wprost na obiekcie w Mudboxie. Całkiem nieźle sobie radzi.

Napisano

Narysuj łuk za pomocą linii. Nadaj jej modyfikator Sweep i ustaw parametry cegły. Włącz w nim Gen. Mapping Coords. dzięki czemu będzie on poprawnie zmapowany po krzywej. I to tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności