Prince2007 Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Witam- mam problem z oteksturowaniem średniowiecznego okna- nie wiem czy lepiej wymodelować czy jest sposób na ułozenie kamieni schemat takiego półkola nad oknem. Przesyłam To co chcę osiągnąć oraz to co mam narazie:
claude Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 To co chcesz osiągnąć (zdjęcie po prawej) to najlepiej w teksturze zrobić, jeśli i tak będziesz całość teksturował. Jeśli chesz wymodelować ładny łuczek to troszkę więcej podziałów równomiernie rozłożonych, jak sam widzisz to w środku wygląda kiepsko edge nie są równo rozłożone i jest ich mało. Powodzenia
Prince2007 Napisano 27 Marzec 2012 Autor Napisano 27 Marzec 2012 Dzięki za szybką odpowiedź! A teksturą w jaki sposób? UVW Unwrap i wtedy w PS?
claude Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Klasycznie unwarp i malowanie w PS - co będzie żmudną robortą. Najważniejsze aby ładnie siatkę rozłożyć. Ja ostatnio wspierałem się malowaniem wprost na obiekcie w Mudboxie. Całkiem nieźle sobie radzi.
Tores Napisano 30 Marzec 2012 Napisano 30 Marzec 2012 Narysuj łuk za pomocą linii. Nadaj jej modyfikator Sweep i ustaw parametry cegły. Włącz w nim Gen. Mapping Coords. dzięki czemu będzie on poprawnie zmapowany po krzywej. I to tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się