Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam- mam problem z oteksturowaniem średniowiecznego okna- nie wiem czy lepiej wymodelować czy jest sposób na ułozenie kamieni schemat takiego półkola nad oknem. Przesyłam To co chcę osiągnąć oraz to co mam narazie:

Bez-nazwy_rnnnana.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 814
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To co chcesz osiągnąć (zdjęcie po prawej) to najlepiej w teksturze zrobić, jeśli i tak będziesz całość teksturował. Jeśli chesz wymodelować ładny łuczek to troszkę więcej podziałów równomiernie rozłożonych, jak sam widzisz to w środku wygląda kiepsko edge nie są równo rozłożone i jest ich mało.

 

Powodzenia

Napisano

Klasycznie unwarp i malowanie w PS - co będzie żmudną robortą. Najważniejsze aby ładnie siatkę rozłożyć. Ja ostatnio wspierałem się malowaniem wprost na obiekcie w Mudboxie. Całkiem nieźle sobie radzi.

Napisano

Narysuj łuk za pomocą linii. Nadaj jej modyfikator Sweep i ustaw parametry cegły. Włącz w nim Gen. Mapping Coords. dzięki czemu będzie on poprawnie zmapowany po krzywej. I to tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności