Napisano 27 Marzec 201212 l Witam- mam problem z oteksturowaniem średniowiecznego okna- nie wiem czy lepiej wymodelować czy jest sposób na ułozenie kamieni schemat takiego półkola nad oknem. Przesyłam To co chcę osiągnąć oraz to co mam narazie:
Napisano 27 Marzec 201212 l To co chcesz osiągnąć (zdjęcie po prawej) to najlepiej w teksturze zrobić, jeśli i tak będziesz całość teksturował. Jeśli chesz wymodelować ładny łuczek to troszkę więcej podziałów równomiernie rozłożonych, jak sam widzisz to w środku wygląda kiepsko edge nie są równo rozłożone i jest ich mało. Powodzenia
Napisano 27 Marzec 201212 l Autor Dzięki za szybką odpowiedź! A teksturą w jaki sposób? UVW Unwrap i wtedy w PS?
Napisano 27 Marzec 201212 l Klasycznie unwarp i malowanie w PS - co będzie żmudną robortą. Najważniejsze aby ładnie siatkę rozłożyć. Ja ostatnio wspierałem się malowaniem wprost na obiekcie w Mudboxie. Całkiem nieźle sobie radzi.
Napisano 30 Marzec 201212 l Narysuj łuk za pomocą linii. Nadaj jej modyfikator Sweep i ustaw parametry cegły. Włącz w nim Gen. Mapping Coords. dzięki czemu będzie on poprawnie zmapowany po krzywej. I to tyle.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto