Skocz do zawartości

3ds max 2012 - przezroczyste ściany


Edrahil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam to mój model przed wyrenderowaniem :

https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/D32/6250A9BBD4C96B2ACE6B857613E01.jpg

a to po wyrenderowaniu :

https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/F47/391B89157A2E0DF33F55E568FEAE3.jpg

Otóż problem jest taki, że ściany modelu stają się przezroczyste, nie wiem jak to rozwiązać, żeby tak nie było.

Ktoś wie jak? Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Normal masz troche nizej niz edit normal ogólnie stosujea c ten modyfikator powodujesz ze tak anie inna strona bedzie wyswietlana tu mozesz poczytac na temat modyfikatorów http://nobody.pl/mgr/ksiazka/r06-5_popr.pdf, a tak na przyszłośc nie rób podwójnych postów jeden pod drugim bo ci mod uszu natrze było trzeba poprzez edycje posta dopisac to co chiałes sie wiecej zapytac;)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności