Napisano 29 Marzec 201212 l Ostatnio natrafiłem na plugin Particle Flow Tool Box2/3 i mam kilka pytań. Czy za pomocą tego pluginu można tworzyć realistyczną wodę, dym, ogień czy może są potrzebne dodatkowe pluginy typu realflow, glu3d lub fumeFX? Czy warto korzystać z renderera Krakatoa do cząsteczek? Czy jest dużo szybszy od Vraya?
Napisano 29 Marzec 201212 l Obejrzyj to demo i będziesz wiedział od czego są toolboxy http://www.orbaz.com/products/particleflow/box2/Box2ProDemoVideo.html Do dymu można użyć i zwykłych cząsteczek, ale fumeFX z voxelami o wiele lepiej się sprawdzi. I tak, do realistycznej i bardziej wydajnej wody potrzebujesz glue3d, realflow, lub czegoś w tym stylu. Możesz też sobie sprawdzić jak się sprawują zwykłe maxowe metaballs - efekt będzie słaby tak jak i wydajność, ale może ci to wystarczy... Krakatoa jest wyłącznie do cząsteczek - jest przystosowany specjalnie do renderowania ogromnych ilości cząsteczek i pod tym względem zwykły renderer go nie przebije.
Napisano 29 Marzec 201212 l Autor I jeszcze jedno pytanie. Czy Krakatoa ma coś takiego jak net render lub distributed renderig?
Napisano 29 Marzec 201212 l nigdy nie uzywalem Krakatoa, ale biorac pod uwage ze ten renderer powstal dla duzych produkcji z toną particli to bardzo bym sie zdziwl jakby nie mial renderingu po sieci.
Napisano 29 Marzec 201212 l mctomciu napisał: Czy Krakatoa ma coś takiego jak net render lub distributed renderig? Tak, jest to dodatkowa aplikacja o nazwie Deadline: http://www.thinkboxsoftware.com/deadline/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto