Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio natrafiłem na plugin Particle Flow Tool Box2/3 i mam kilka pytań.

 

Czy za pomocą tego pluginu można tworzyć realistyczną wodę, dym, ogień czy może są potrzebne dodatkowe pluginy typu realflow, glu3d lub fumeFX?

 

Czy warto korzystać z renderera Krakatoa do cząsteczek? Czy jest dużo szybszy od Vraya?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 956
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obejrzyj to demo i będziesz wiedział od czego są toolboxy http://www.orbaz.com/products/particleflow/box2/Box2ProDemoVideo.html

Do dymu można użyć i zwykłych cząsteczek, ale fumeFX z voxelami o wiele lepiej się sprawdzi. I tak, do realistycznej i bardziej wydajnej wody potrzebujesz glue3d, realflow, lub czegoś w tym stylu. Możesz też sobie sprawdzić jak się sprawują zwykłe maxowe metaballs - efekt będzie słaby tak jak i wydajność, ale może ci to wystarczy...

Krakatoa jest wyłącznie do cząsteczek - jest przystosowany specjalnie do renderowania ogromnych ilości cząsteczek i pod tym względem zwykły renderer go nie przebije.

Napisano
  • Autor

I jeszcze jedno pytanie. Czy Krakatoa ma coś takiego jak net render lub distributed renderig?

Napisano

nigdy nie uzywalem Krakatoa, ale biorac pod uwage ze ten renderer powstal dla duzych produkcji z toną particli to bardzo bym sie zdziwl jakby nie mial renderingu po sieci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności