Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem przyzwyczajony do 3ds max i trochę ciężko mi jest się ogarnąć w Maya. Co prawda na dłuższą metę mógłbym sie przestawić na Maya, ale gbrakuje mi tej ilości pluginów co jest na 3ds Max. Chciałbym z tego powodu robić głównie w 3ds Max jednak niektórych funkcji Maya brakuje mi w Maksie. Czy jest możliwość wyexportować animacje, efekty itp. z Maya do 3ds Max?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Formatów jak i sposobów jest wiele - polecam google na początek i mądre formułowanie zapytań. Tam jest wszystko :) Wszystkoooomuhahahahahaha! :D Sorry, chciałem nadać mojej wypowiedzi bardziej demoniczny wydźwięk ;-) I żeby nie było żeś świeżak, a ja się na Tobie pastwię zacznij od zgłębienia tematu "cache". Udanych trafień życzę.

Napisano

Animacje mozesz zbakowac do siatki i wtedy eksportujesz jako model. Inaczej raczej sie nie da. To so poprostu dwa rozne jadra programowe. Same siatki eksportujesz jako obj albo fbx. Ten drugi to nowszy format.

Napisano

Efekty chyba bardziej robi sie w sofcie, w ktorym sie renderuje. Proste animacje, animacje postaci, ale takze morphy mozesz spokojnie przenosic. Te pierwsze dwa przez FBXa bez wiekszego effortu, morphy trzeba wypiec jakims point-cachem




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności