Napisano 31 Marzec 201213 l Jestem przyzwyczajony do 3ds max i trochę ciężko mi jest się ogarnąć w Maya. Co prawda na dłuższą metę mógłbym sie przestawić na Maya, ale gbrakuje mi tej ilości pluginów co jest na 3ds Max. Chciałbym z tego powodu robić głównie w 3ds Max jednak niektórych funkcji Maya brakuje mi w Maksie. Czy jest możliwość wyexportować animacje, efekty itp. z Maya do 3ds Max?
Napisano 4 Kwiecień 201213 l Formatów jak i sposobów jest wiele - polecam google na początek i mądre formułowanie zapytań. Tam jest wszystko :) Wszystkoooomuhahahahahaha! :D Sorry, chciałem nadać mojej wypowiedzi bardziej demoniczny wydźwięk ;-) I żeby nie było żeś świeżak, a ja się na Tobie pastwię zacznij od zgłębienia tematu "cache". Udanych trafień życzę.
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Animacje mozesz zbakowac do siatki i wtedy eksportujesz jako model. Inaczej raczej sie nie da. To so poprostu dwa rozne jadra programowe. Same siatki eksportujesz jako obj albo fbx. Ten drugi to nowszy format.
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Efekty chyba bardziej robi sie w sofcie, w ktorym sie renderuje. Proste animacje, animacje postaci, ale takze morphy mozesz spokojnie przenosic. Te pierwsze dwa przez FBXa bez wiekszego effortu, morphy trzeba wypiec jakims point-cachem