Krzychu78 Napisano 6 Kwiecień 2012 Share Napisano 6 Kwiecień 2012 (edytowane) Witam Modeluje BUT i mam problemy z funkcja bridge. Zaczalem od podeszwy i w gore, tak aby zamknac buta. But jest bryla realistyczna i jego czesci maja swoja grubosc. Wszystko bylo fajnie az do momentu laczenia u gory. Najpierw chcialem uzyc bridge do laczenia krawadzi osobno, tak aby wypelnic przerwe. To jednak nie zadzialalo i zaznaczylem faces i potem uzylem bridge. Uzyskalem dziwne krzywe polaczenie ze skosami. Jedno miejsce zaznaczone zielonymi strzalkami udalo mi sie naprawic za pomoca cut. Nastepne nie, bo laczenie wyszlo zupelnie po przekatnych. Zauwazylem tez jedno miejsce z ubutkiem na zewnetrznej stronie (powiekszone na obrazku nr1) w innym miejscu i tu tez nie moge tego placzyc. Co robie zle i co moge zrobic zeby bylo dobrze ? Edytowane 7 Kwiecień 2012 przez Krzychu78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu78 Napisano 6 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2012 zapomnialem dodac obrazki oto one [ATTACH=CONFIG]85551[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]85550[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 7 Kwiecień 2012 Share Napisano 7 Kwiecień 2012 litości :) kogo? co? BUT wiążę, modeluje, liżę BUT :) niepotrzebnie modelujesz od razu "gruby" element. Wg. mnie zdecydowanie łatwiej będzie modelować skorupę a potem nadać grubość przez modyfikator shell. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 7 Kwiecień 2012 Share Napisano 7 Kwiecień 2012 poza tym chyba niepotrzebnie wszędzie dawać grubość. Chyba, że będziesz robił wjazd kamerą do środka czy coś w tym stylu, możesz tylko przy języku i przy tych elementach które będą widoczne popracować nad grubością. A co do Bridge - nie bardzo widać co tam Ci się dzieje. Ale spróbuj może po prostu bridge na pojedynczych krawędziach, nie z automatu tylko wskaż co z czym ma się łączyć. Pamiętaj, że nie wszystko musi być tak zbudowane jak w rzeczywistości, oszukuj! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 7 Kwiecień 2012 Share Napisano 7 Kwiecień 2012 jeżeli chcesz już dodać shell to na sam koniec to zrób jak będziesz miał "zamknięty" but ( w sensie, że skończony;)) a poazytm tak jak już wcześniej przedmówcy zaznaczyli, grafik to taki spryciarz który zrobi, że samochód będzie jeździł bez silnika;) tak samo i u Ciebie, nie modeluj wkładki czy tez jak tutaj grubości materiału, no chyba że będziesz robił animacje od środka buta. :) PS. a bridge nie działa bo jest shell! (grubość materiału) bridge działa tylko z 'otwartymi edgami' ;) chyba jasne o co chodzi haha :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu78 Napisano 7 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 7 Kwiecień 2012 (edytowane) Dzieki :) Teraz rozumiem i "postanawiam nalezyta poprawe" (to tekst dla porti) :) Bede "oszukiwal" (choc to niezgodne z Nowym Testamentem :) ) i uzywal szczegolowego modelowania wtedy kiedy to bedzie konieczne, ale trening mialem dobry. Jestem amatorem i poczatkujacym, wiec treningow i bledow nigdy za wiele. Myslalem o wnetrzu buta pod katem innego projektu w przyszlosci, a teraz, na koniec chcialem zaznaczyc tylko zewnetrzne plaszczyzny i skopiowac jako nowy, prosty obiekt (wlasnie z takimi oszukanymi zgrubieniami), zeby nie miec problemow ze skinowaniem (buty beda "na nogach" postaci dziadka). Chce sprobowac wszystkiego w grafice i animacji 3d, ale docelowo mysle o wizualizacjach architektury i maszyn. Widze ze bede musial przerobic jeszcze raz, szczegolowo rozne funkcje i modifiery. Pozdrawiam Edytowane 7 Kwiecień 2012 przez Krzychu78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się