Napisano 11 Kwiecień 201212 l Witam ponownie. Zna ktoś z Was jakąś technikę teksturowania chodnika, która nie sprawia większych kłopotów? Obecnie mapowałem ręcznie, ponieważ chodnik ma łuki (jak na załączonych screenach) i ciężko go dobrze zmapować. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to piszcie. Modelowałem poprzez splines -> sweep -> i nadawałem teksture + korygowałem fragmentami na uv. http://i40.tinypic.com/fz6pw0.jpg http://i44.tinypic.com/ot2lxw.jpg pozdrawiam
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Czołem. Ogarnij sobie Unwrap UV. Tam chyba najprościej flatten mapping i tyle. :) pozdrawiam!
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Autor Hm.. nie ma czegoś szybszego? Bo rozkładać tą mape to będzie trwało wieczność ;) ps. Wszystko było by idealnie bo mapa sama sie fajnie nakłada, ale w pewnych momentach (gdzie porobione są obiżenia chodnika) się rozjeżdza. Jest to kwestia 3ch odcinków na łukach. http://i41.tinypic.com/352nltl.jpg Edytowane 13 Kwiecień 201212 l przez Pony
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Jak użyjesz mapowania automatycznego to będziesz ewentualnie jakieś błędy mapowania korygował, rozłoży za Ciebie wszystko. Nie wiem jak wygląda u Ciebie całość tej ścieżki, ale po użyciu Unwrapa zaznacz poziom polygonów, potem "Open UV Editor". W nowym oknie, na pasku na górze masz zakładkę "mapping". I tam masz różne sposoby praktycznie automatycznego mapowania. Wypróbuj sobie co i jak, a potem tylko korekta. Chociaż w przypadku tej ścieżki to chyba sobie poradzi nawet bez konieczności poprawiania tego. Powodzenia!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto