Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ponownie.

Zna ktoś z Was jakąś technikę teksturowania chodnika, która nie sprawia większych kłopotów?

Obecnie mapowałem ręcznie, ponieważ chodnik ma łuki (jak na załączonych screenach) i ciężko go dobrze zmapować.

Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to piszcie.

 

Modelowałem poprzez splines -> sweep -> i nadawałem teksture + korygowałem fragmentami na uv.

 

http://i40.tinypic.com/fz6pw0.jpg

http://i44.tinypic.com/ot2lxw.jpg

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hm.. nie ma czegoś szybszego? Bo rozkładać tą mape to będzie trwało wieczność ;)

 

ps. Wszystko było by idealnie bo mapa sama sie fajnie nakłada, ale w pewnych momentach (gdzie porobione są obiżenia chodnika) się rozjeżdza. Jest to kwestia 3ch odcinków na łukach.

 

http://i41.tinypic.com/352nltl.jpg

Edytowane przez Pony

Napisano

Jak użyjesz mapowania automatycznego to będziesz ewentualnie jakieś błędy mapowania korygował, rozłoży za Ciebie wszystko. Nie wiem jak wygląda u Ciebie całość tej ścieżki, ale po użyciu Unwrapa zaznacz poziom polygonów, potem "Open UV Editor". W nowym oknie, na pasku na górze masz zakładkę "mapping". I tam masz różne sposoby praktycznie automatycznego mapowania. Wypróbuj sobie co i jak, a potem tylko korekta. Chociaż w przypadku tej ścieżki to chyba sobie poradzi nawet bez konieczności poprawiania tego. Powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności