Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ponownie.

Zna ktoś z Was jakąś technikę teksturowania chodnika, która nie sprawia większych kłopotów?

Obecnie mapowałem ręcznie, ponieważ chodnik ma łuki (jak na załączonych screenach) i ciężko go dobrze zmapować.

Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to piszcie.

 

Modelowałem poprzez splines -> sweep -> i nadawałem teksture + korygowałem fragmentami na uv.

 

http://i40.tinypic.com/fz6pw0.jpg

http://i44.tinypic.com/ot2lxw.jpg

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hm.. nie ma czegoś szybszego? Bo rozkładać tą mape to będzie trwało wieczność ;)

 

ps. Wszystko było by idealnie bo mapa sama sie fajnie nakłada, ale w pewnych momentach (gdzie porobione są obiżenia chodnika) się rozjeżdza. Jest to kwestia 3ch odcinków na łukach.

 

http://i41.tinypic.com/352nltl.jpg

Edytowane przez Pony
  • Like 1
Napisano

Jak użyjesz mapowania automatycznego to będziesz ewentualnie jakieś błędy mapowania korygował, rozłoży za Ciebie wszystko. Nie wiem jak wygląda u Ciebie całość tej ścieżki, ale po użyciu Unwrapa zaznacz poziom polygonów, potem "Open UV Editor". W nowym oknie, na pasku na górze masz zakładkę "mapping". I tam masz różne sposoby praktycznie automatycznego mapowania. Wypróbuj sobie co i jak, a potem tylko korekta. Chociaż w przypadku tej ścieżki to chyba sobie poradzi nawet bez konieczności poprawiania tego. Powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności