Pony Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 Witam ponownie. Zna ktoś z Was jakąś technikę teksturowania chodnika, która nie sprawia większych kłopotów? Obecnie mapowałem ręcznie, ponieważ chodnik ma łuki (jak na załączonych screenach) i ciężko go dobrze zmapować. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to piszcie. Modelowałem poprzez splines -> sweep -> i nadawałem teksture + korygowałem fragmentami na uv. http://i40.tinypic.com/fz6pw0.jpg http://i44.tinypic.com/ot2lxw.jpg pozdrawiam
Miłosz3ds Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 Czołem. Ogarnij sobie Unwrap UV. Tam chyba najprościej flatten mapping i tyle. :) pozdrawiam!
Pony Napisano 13 Kwiecień 2012 Autor Napisano 13 Kwiecień 2012 (edytowane) Hm.. nie ma czegoś szybszego? Bo rozkładać tą mape to będzie trwało wieczność ;) ps. Wszystko było by idealnie bo mapa sama sie fajnie nakłada, ale w pewnych momentach (gdzie porobione są obiżenia chodnika) się rozjeżdza. Jest to kwestia 3ch odcinków na łukach. http://i41.tinypic.com/352nltl.jpg Edytowane 13 Kwiecień 2012 przez Pony 1
Miłosz3ds Napisano 13 Kwiecień 2012 Napisano 13 Kwiecień 2012 Jak użyjesz mapowania automatycznego to będziesz ewentualnie jakieś błędy mapowania korygował, rozłoży za Ciebie wszystko. Nie wiem jak wygląda u Ciebie całość tej ścieżki, ale po użyciu Unwrapa zaznacz poziom polygonów, potem "Open UV Editor". W nowym oknie, na pasku na górze masz zakładkę "mapping". I tam masz różne sposoby praktycznie automatycznego mapowania. Wypróbuj sobie co i jak, a potem tylko korekta. Chociaż w przypadku tej ścieżki to chyba sobie poradzi nawet bez konieczności poprawiania tego. Powodzenia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się