Krzychu78 Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Nie do konca chyba wiem jak dziala skin morph, bo probuje i nie dziala. Uzywam 3ds max 2012. Mam postac "golasa", ktory ma gotowy rig i skin. Nie bede animowal go w tym stanie i oczywiscie mam dla niego ubranie, ale zrobione ze zwyklej mesh. Jak uzyc wlasciwie modyfikatora skin morph ? Chcialbym aby mesh ubioru deformowala sie tak jak mesh tej postaci.
SUPER_OkO Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Skinmorph służy do czegoś innego, a tobie będzie potrzebny skinWarp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się