max_1989 Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Cześć, Przychodzę z zapytaniem jak zrobić rig tego typu: tak abym miał kontrole na podstawie "kółek", kontrolek. Nie chce rigować swoich postaci na podstawie bipeda, o ile do mayi jest trochę tych tutoriali jak robić tego typu rigi, o tyle do maxa nie mogę się nic konkretnego doszukać. Będę wdzięczny za wskazówki jak i linki do czegoś co mnie naprowadzi na właściwą drogę. Pozdrawiam, Artur
jacob Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 chodzi Ci o te kółka np. na palcach, łokciu itp.? to są control curve do FK, linkujesz kość do takiego kółka, które ma pivot w odpowiednim miejscu. Max czy Maya wszędzie robi się podobnie. Nie wiem czy to miałeś na myśli, ale jak nie przerabiałeś tutków od Digital Tutors to sobie zobacz na Character Rigging for Production in 3ds Max i Facial Rigging in 3ds Max 1
max_1989 Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 Dokładnie o to mi chodziło dzięki jacob, jeśli ktoś ma coś jeszcze będę wdzięczny.
jacob Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 jeszcze mi się przypomniał jeden fajny tutorial, ale autor dość szybko leci z materiałem http://3dquakers.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=38&Itemid=62
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się