Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

Przychodzę z zapytaniem jak zrobić rig tego typu:

 

 

tak abym miał kontrole na podstawie "kółek", kontrolek. Nie chce rigować swoich postaci na podstawie bipeda, o ile do mayi jest trochę tych tutoriali jak robić tego typu rigi, o tyle do maxa nie mogę się nic konkretnego doszukać. Będę wdzięczny za wskazówki jak i linki do czegoś co mnie naprowadzi na właściwą drogę.

 

Pozdrawiam,

Artur

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

chodzi Ci o te kółka np. na palcach, łokciu itp.? to są control curve do FK, linkujesz kość do takiego kółka, które ma pivot w odpowiednim miejscu. Max czy Maya wszędzie robi się podobnie. Nie wiem czy to miałeś na myśli, ale jak nie przerabiałeś tutków od Digital Tutors to sobie zobacz na Character Rigging for Production in 3ds Max i Facial Rigging in 3ds Max

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności