Sebazx6r Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 (edytowane) Autodesk Maya 2009 Mental Ray Photoshop CS4 Modeling, rendering, postprodukcja. Tło w Photoshopie. Pozdrawiam Seba Ujecie zainspirowane renderem Vision3d. Edytowane 10 Maj 2012 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturskoczek Napisano 16 Kwiecień 2012 Share Napisano 16 Kwiecień 2012 mysle ze jeszcze sporo rzeczy wymaga poprawy. Coś się dzieje niedaleko lampy. Lakier jest za mało intensywny a za bardzo metaliczny. Felgi wyglądają zdecydowanie inaczej w org, tutaj masz centralną część felgi poza jej obwodem - nie ma takich felg :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 16 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2012 Hej dzięki za komentarz. zdaje sobie sprawę z niedoróbek następny model i render będą lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illusion Napisano 17 Kwiecień 2012 Share Napisano 17 Kwiecień 2012 Wygląda ciekawiej niż ostatnie rendery w wipie. Droga do celu nie jest łatwa, a Ty zmierzasz w dobrym kierunku. Wytrwałości życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 17 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2012 Dzieki. Wyrenderowalem oddzielnie refleksy i podbilem. Cien pochodzi z oclusion. Oddzielilem go maska i podbilem by byl ciemniejszy. Auto bylo wyrenderowane oddzielnie. Na chwile obecna bawie sie nukiem. Ogólnie troche zabawy było w PS. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi