Sebazx6r Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 (edytowane) Autodesk Maya 2009 Mental Ray Photoshop CS4 Modeling, rendering, postprodukcja. Tło w Photoshopie. Pozdrawiam Seba Ujecie zainspirowane renderem Vision3d. Edytowane 10 Maj 2012 przez Sebazx6r
arturskoczek Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 mysle ze jeszcze sporo rzeczy wymaga poprawy. Coś się dzieje niedaleko lampy. Lakier jest za mało intensywny a za bardzo metaliczny. Felgi wyglądają zdecydowanie inaczej w org, tutaj masz centralną część felgi poza jej obwodem - nie ma takich felg :)
Sebazx6r Napisano 16 Kwiecień 2012 Autor Napisano 16 Kwiecień 2012 Hej dzięki za komentarz. zdaje sobie sprawę z niedoróbek następny model i render będą lepsze.
illusion Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Wygląda ciekawiej niż ostatnie rendery w wipie. Droga do celu nie jest łatwa, a Ty zmierzasz w dobrym kierunku. Wytrwałości życzę.
Sebazx6r Napisano 17 Kwiecień 2012 Autor Napisano 17 Kwiecień 2012 Dzieki. Wyrenderowalem oddzielnie refleksy i podbilem. Cien pochodzi z oclusion. Oddzielilem go maska i podbilem by byl ciemniejszy. Auto bylo wyrenderowane oddzielnie. Na chwile obecna bawie sie nukiem. Ogólnie troche zabawy było w PS. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi