Dymus Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Witam. Mam problem z texturami z evermotion w vrau 2.0 (2012 design), jest to możliwe, że one nie działają na tej werji ? czy może źle je ustawiam ?
shadowsexpe Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 Czym sie przejawia niemoznośc skorzystania z tekstur evera, mam to samo oprogramowanie i nie mam zadnych kłopotów ;)
Dymus Napisano 26 Kwiecień 2012 Autor Napisano 26 Kwiecień 2012 Staram sie ustawić granit na modelu , i textrura wychodzi gładka bez żadnych detali, swiatlo robie HDRI+vray light dome, rozdzielczosc dalem nawet 2640x1980, GI - irradiance i light cache. Ustawienia map nie zmienialem, są po prostu zaimportowane z wgranej biblioteki. Obszar na którym chce dać granic ma ok 21m wysokości i 80m szerokości.
mirach Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 to jaka dales rozdzielczosc czy GI raczej nie ma wplywu na texture. Dales mapowanie UV na ten model? sciezki do textur sa dobre?
Dymus Napisano 26 Kwiecień 2012 Autor Napisano 26 Kwiecień 2012 Jak sprawdzić sciezki do textur? możesz dokladniej napisac ? ogolnie mam wgrane biblioteki do 3ds Max Design 2012/matlibs/Archshaders. UvW map nie dawalem, spróbuje z tym za chwilke
Dymus Napisano 26 Kwiecień 2012 Autor Napisano 26 Kwiecień 2012 Hmm... nie wiem jak sobie z tym poradzic ;/, jak daje wlasne textury to wychodza ale evermotion juz nie a szkoda bo mam cała biblioteke
Dymus Napisano 26 Kwiecień 2012 Autor Napisano 26 Kwiecień 2012 Jeszcze jedna rzecz mi się zepsuła, mianowicie nie widze map na viewportach...a zanaczone mam w material editor a chce dac uvw map i gizmo ale nic nie widze i skali tez nie moge kliknąc wtedy...o co chodzi ? (widok realistic)
shadowsexpe Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 Jesli chodzi o mapy w views-show materials in viewport as-realistic materials with maps to powinno wyswietlic ci mapy w widoku realistycznym .Map evera ci nie widzi bo je wgarałes nie do tego katalogu materiały maj sie znaleśc w matlibs natomiast tekstury do katalogu map jak to zro isz i nadal nie bedzie widział to zrób tak customize-configure user paths-external zrób add katalog w którym masz tekstury od evera.W materiale przy kazdej mapie zastosowanej jesli to jest bitmapa jest podana sciezka do textury. Tak ogólnie to dobrze całe biblioteki maxa miec na innym dysku niz jest system z maxem jak ci cos padnie i trzeb robic format partycji z systemem to szlak ci trafia wszytkie biblioteki.
Dymus Napisano 26 Kwiecień 2012 Autor Napisano 26 Kwiecień 2012 Działa juz wszystko ! Dzieki wielkie ! trzeba bylo dodac katalog w customize =)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się