Miłosz3ds Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 (edytowane) Cześć! Znowu wpadam do działu riggingu i animacji dręczyć swoimi pytaniami i wątpliwościami. :) Sytuacja wygląda tak - chcę stworzyć powiedzmy 100 zwykłych boxów i jeden punkt: I teraz rzecz, z którą nie mogę sobie poradzić. Chcę, żeby przy przemieszczaniu punktu wzdłuż osi X i Y, boxy poruszały się wzdłuż osi Z. Im bliżej punktu, tym wyżej. Co udało mi się zrobić? Wydawało mi się, że najtrudniejsze - za pomocą Parameter Editor "stworzyłem" dwa parametry: - jeden na boxach - im punkt jest bliżej, tym wartość wyższa (w skali od 0 do 1), - drugi parametr jest na punkcie (tym parametrem sam manipuluję), odpowiada za "zasięg" punktu. Wszystko pięknie działa, przemieszczam punkt po układzie współrzędnych, wartość distance pięknie się zmienia. Wydawało mi się, że teraz najprosztsze - czyli po prostu powiązanie parametrów ze sobą - za pomocą Parameter Wiring. Wydawało mi się, że wystarczy powiązać ze sobą właśnie: położenie boxa (Z) i distance, też z tego boxa, z Attribute Holder - czyli distance. Ale niestety - nie działa. "Distance" cały czas się zmienia, ale pozycja "Z" boxów nie ulega zmianie. Próbuję, kombinuję - ale nic nie mogę wymyślić. Jak się za to zabrać? Czy może to jest wina tego, że wiążę parametry z jednego obiektu? Może powiniennem stworzyć nad każdym boxem jakiś obiekt pomocniczy i do niego przypisać ten "czytnik położenia punktu" :) i powiązać helper z boxem? Edit: Poradziłem sobie, jasne, wystarczyło stworzyć obiekt pomocniczy. Dzięki, pozdrawiam! Edytowane 26 Kwiecień 2012 przez Miłosz3ds
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się