Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam pytanko,od dwoch godzin sie glowie,jak zrobic zeby oswietlenie bylo widoczne w przypadku matte object.Jesli matte object jest wylaczony,wowczas swiatlo pieknie jest widoczne,ale dopasowalem kamere,zeby swiatlo przy scenie nocnej padalo na tlo a nie na object plane,wiec przelaczam to na matte object no i cienie sa widoczne ale nie same oswietlenie nawierzchni ze swiatel ulicznych...ktos ma jakis pomysl?Jeszcze co zauwarzylem,jesli moc oswietlenia dam na 1000% wowczas jest widoczne ale same zrodlo oswietlenia jest przepalone:/

Dzieki

Edytowane przez drobcio

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 877
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wydaje mi się że chcesz zrobić z czymś coś, co zostało zrobione żeby tego nie robić

Napisano
  • Autor

Mam na mysli ze jest zdjecie tla,dopasowalem kamere do tla,pierwszy plan wymodelowalem czyli chodnik z murkami ktore sa mate object i w tych murkach zrobilem oswietlenie w 3d,wiec z tego oswietlenia w murkach powinno padac swiatlo na chodnik,ale go nie widac.Obeszlem to w ten sposob,ze chodnik sam wylaczylem jako matte object i zrobilem identyczna texture jaka jest na chodniku zeby swiatlo bylo widoczne,a jest mozliwosc zeby swiatlo bylo widoczne na matte object?

Dodalem zalacznik,zeby swiatlo bylo widoczne podloze jest z textura,a jak podloze zmienie na matte object wowczas same swiatlo nie jest widoczne

Napisano

oświetlenie na matte/shadow nie będzie widoczne i wcale nie ma być. Jak chcesz mieć oświetloną geometrię reprezentującą geometrie z backgroundu, to jak masz zrobiony taki obiekt to wtedy za pomocą modyfikatora Camera Map Modifier nakładasz na niego coś a'la View Dependant Texture, czyli teksture z backgroundu rozłożoną na obiekcie, który ma swóją wartość diffuse i wtedy go możesz oświetlić. Matte obiekt to z kolei tylko relacja Shadow i Alpha.

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie:-)Nie wiedzialem,ze jest taka opcja,fajnie juz obczajam:-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.