Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę w modelu ruszyc smiglem i nie wiem jak nadac mu okreslona predkosc obrotową,szukając w google natknałem sie na archiwalny temat gdzie gośc wspomina o ustawieniu rpm.Problem polega na tym ze to jedyne nakierowanie co do mojego problemu.

Moz ktos z doświadczonych userów nakierować mnie blizej na zagadnienie rpm?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

RPM - Revolutions per minute- Ilość obrotów na minutę. Zależy jak ustawisz animację. Załóżmy masz 24 klatki na sekundę * 60 sec = 1440. czyli jeśli ustawisz na 1 klatce klucz na śmigle i potem ustawisz na 1440`stej z wartością 360 na rotate x to znaczy, ze będzie ci się śmigło obracało 1 rpm. Załóżmy chcesz żeby ci się kręciło 1500 razy na sek. czyli na 1440 klatce dajesz wartość 1500x360=540000.

Napisano

wszystko ładnie i dośc jasno opisaleś,tyle ze dalej nie rozumiem gdzie mam te wartości wklepać.Wogóle czy te rpm-y sie używa często w maxie?,bo google milczą jak zaklęte.

Napisano

Użyj zwykłego "Rotate". Możesz to dowolnie animować, w zależności od tego w jakim że tak powiem formacie masz animację (tutaj - ile klatek na sekundę) ustal ile stopni musi się obrócić śmigło podczas jednej klatki. Tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności