widelec88 Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Witam, Oto mój pierwszy projekt w 3ds Max'ie renderowany w V-Ray. Z racji, że dopiero zaczynam dorzućcie parę swoich komentarzy co myslicie co nalezalo by zmienic?! Krytyka wszelkiego rodzaju mile widziana. Ewentualnie jakis rozszezony komentarz jak do tego dojsc?! W zalaczniku screen z renderingu + jego zapis do JPG, ktory jak dla mnie jest zbyt naswietlony :/ dzieki, pzdr [ATTACH=CONFIG]86018[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]86019[/ATTACH]
Mortom Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Na tym drugim to z gamą pojechałeś :) Popróbuj troche poedytować obrazek w Gimpie/PShopie (zależy co tam masz). [ATTACH=CONFIG]86027[/ATTACH] 5 min edit w shopie i trochę kontrast się polepszył chyba :) Pozdr. P.S. Dywanik koszmarny... poszukaj czegoś ładniejszego :)
widelec88 Napisano 8 Maj 2012 Autor Napisano 8 Maj 2012 Jesli przyjzycie sie dokładnie drzwiom szafy (tym większym) widać, ze tekstura jest duplikowana. Niestety jednak barwa różni się więc połowa drzwi jest jaśniejsza, a druga ciemniejsza. Jak można to zmienic? Dodam, że korzystałem z pluginu UVW Map jednak jak dla mnie po rozciągnieciu tekstury efekt nie byl tak realistyczny dla mnie :/ jakie wartosci gamy zazwyczaj ustawiacie? Co wg Was można jeszcze zmienić, dodać?
thecrev Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 (edytowane) Więc tak jeśli chcesz abyśmy ci pomogli podaj jakieś ustawiania rendera np. zrób screena ustawień i światła z viewportu. Jeśli chodzi o tekstury to poszukaj jakiś w większej rozdzielczości z lepsza jakością i najlepiej zrób reflect mape i bump mape a otrzymasz lepszy efekt tekstury , możesz też pobawić się hair and fur robiąc za jego pomocą dywan. Edytowane 8 Maj 2012 przez thecrev
widelec88 Napisano 9 Maj 2012 Autor Napisano 9 Maj 2012 Poniżej zdjęcia ustawienia rendera i światła. Co do dywanu mozna sie doczepić. Nigdy jeszcze nie korzystalem z opcji "hair and fur" więc zapewnie czeka mnie poszukanie jakiegos tutoral'a do tego. Mozna zmienic natezenie siwatla V-RaySun, zeby nie bylo takie jasne?
widelec88 Napisano 13 Maj 2012 Autor Napisano 13 Maj 2012 Chyba w nieodpowiednim dziale zamiescilem temat...albo wszytko jest super, ze nikt nic nie pisze, albo nie wielu specjalistow znajduje sie na forum?! Moze ktos jeszcze cos dorzuci od siebie?
Gość Muka Napisano 13 Maj 2012 Napisano 13 Maj 2012 Nie jestem jakimś specjalistą i powtórzę słowa thecrev, przydało by się poprawić dywan bo ostro ostaje od reszty.
Paveu69 Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 Zwiększ subdivision cieni na słońcu trochę. Włącz delikatnie AO. Coś dziwnego dzieje się w rogu nad oknem przy suficie. Połączone wszystkie vertexy? Dodaj tam może jakiego edge loopa dodatkowego? No i poza tym, POPRAW DYWAN! ;)
widelec88 Napisano 16 Maj 2012 Autor Napisano 16 Maj 2012 Co do dywanu to swieta racja!!! :) Szukam jakiejs tekstury zeby go poprawic :/ Mozecie podpowiedzieć gdzie najlepiej znajde gotowe modele 3ds dywanow, ktore wygladaja calkiem fajnie i mogly by pasowac do sceny? W wolnej chwili naniose poprawki, sugerujac sie waszymi podpowiedziami.
thecrev Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Co do dywanu to swieta racja!!! :) Szukam jakiejs tekstury zeby go poprawic :/ Mozecie podpowiedzieć gdzie najlepiej znajde gotowe modele 3ds dywanow, ktore wygladaja calkiem fajnie i mogly by pasowac do sceny? W wolnej chwili naniose poprawki, sugerujac sie waszymi podpowiedziami. Czyżby wymodelowanie dywanu byłoby aż takie trudne? wystarczy troche posiedzieć i przejrzeć pare tutków w internecie a samemu można cos fajnego zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się