Napisano 8 Maj 201212 l Witam wszystkich na Max3d.pl.W grafice 3d siedzę od niecałego roku. Równolegle przyuczam się z Maxa oraz Zbrusha (niestety na razie bez tabletu ;/). Tymczasem wrzucam mój treningowy model twarzy postaci. Sculpting, texturing i rendering-Zbrush, postpro-Photoshop. Dodam jeszcze, że zdaję sobie sprawę z pewnych ułomności, ale nie będę na razie nic sugerował. Czekam na opinie.:) Edytowane 8 Maj 201212 l przez palmiarz Modyfikacja textu
Napisano 8 Maj 201212 l No i ładnie:) Kapelusz odstaje, powinien mieć jakąś grubość. No i AOC jakiś wokół styku kapelusza z głową by się przydał, na razie to on nie siedzi na głowie za bardzo. dajesz załącznik tak:
Napisano 9 Maj 201212 l Autor Dzięki Gutek. AO w sensie? No fakt, trochę ten kapelusik odstaje. Może dodam jeszcze w przyszłości jakieś owłosienie. pozdrawiam
Napisano 9 Maj 201212 l Ambient occlusion tam gdzie kapelusz siedzi na głowie. Swoją drogą kapelusz powinien wystrzępić się na brzegach a nie tam gdzie jest zniszczony u ciebie. Tło masz strasznie kontrastowe, to odciąga od modela. Tu jest przykład tego co wg mnie by pomogło:
Napisano 9 Maj 201212 l Autor Hmm, z tym tłem to racja. A te dziury w kapeluszu to właściwie przypadkiem powstały podczas mojej zabawy z dynamesh'em i stwierdziłem, że doda to takiego "żulerskiego" klimatu całości:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto