Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich na Max3d.pl.W grafice 3d siedzę od niecałego roku. Równolegle przyuczam się z Maxa oraz Zbrusha (niestety na razie bez tabletu ;/). Tymczasem wrzucam mój treningowy model twarzy postaci. Sculpting, texturing i rendering-Zbrush, postpro-Photoshop. Dodam jeszcze, że zdaję sobie sprawę z pewnych ułomności, ale nie będę na razie nic sugerował. Czekam na opinie.:)

old_man_with_broken_hat2_by_palmiarz-d4yez5y.jpg

Edytowane przez palmiarz
Modyfikacja textu

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No i ładnie:)

Kapelusz odstaje, powinien mieć jakąś grubość.

No i AOC jakiś wokół styku kapelusza z głową by się przydał, na razie to on nie siedzi na głowie za bardzo.

dajesz załącznik tak:

 

twójlinkdoobrazka

 

old_man_with_broken_hat2_by_palmiarz-d4yez5y.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki Gutek. AO w sensie? No fakt, trochę ten kapelusik odstaje. Może dodam jeszcze w przyszłości jakieś owłosienie.

pozdrawiam

Napisano

Ambient occlusion tam gdzie kapelusz siedzi na głowie. Swoją drogą kapelusz powinien wystrzępić się na brzegach a nie tam gdzie jest zniszczony u ciebie.

Tło masz strasznie kontrastowe, to odciąga od modela.

Tu jest przykład tego co wg mnie by pomogło:

zqzumcgr.jpg

Napisano
  • Autor

Hmm, z tym tłem to racja. A te dziury w kapeluszu to właściwie przypadkiem powstały podczas mojej zabawy z dynamesh'em i stwierdziłem, że doda to takiego "żulerskiego" klimatu całości:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności