Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich na Max3d.pl.W grafice 3d siedzę od niecałego roku. Równolegle przyuczam się z Maxa oraz Zbrusha (niestety na razie bez tabletu ;/). Tymczasem wrzucam mój treningowy model twarzy postaci. Sculpting, texturing i rendering-Zbrush, postpro-Photoshop. Dodam jeszcze, że zdaję sobie sprawę z pewnych ułomności, ale nie będę na razie nic sugerował. Czekam na opinie.:)

old_man_with_broken_hat2_by_palmiarz-d4yez5y.jpg

Edytowane przez palmiarz
Modyfikacja textu
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No i ładnie:)

Kapelusz odstaje, powinien mieć jakąś grubość.

No i AOC jakiś wokół styku kapelusza z głową by się przydał, na razie to on nie siedzi na głowie za bardzo.

dajesz załącznik tak:

 

twójlinkdoobrazka

 

old_man_with_broken_hat2_by_palmiarz-d4yez5y.jpg

Napisano

Dzięki Gutek. AO w sensie? No fakt, trochę ten kapelusik odstaje. Może dodam jeszcze w przyszłości jakieś owłosienie.

pozdrawiam

Napisano

Ambient occlusion tam gdzie kapelusz siedzi na głowie. Swoją drogą kapelusz powinien wystrzępić się na brzegach a nie tam gdzie jest zniszczony u ciebie.

Tło masz strasznie kontrastowe, to odciąga od modela.

Tu jest przykład tego co wg mnie by pomogło:

zqzumcgr.jpg

Napisano

Hmm, z tym tłem to racja. A te dziury w kapeluszu to właściwie przypadkiem powstały podczas mojej zabawy z dynamesh'em i stwierdziłem, że doda to takiego "żulerskiego" klimatu całości:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności