palmiarz Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 (edytowane) Witam wszystkich na Max3d.pl.W grafice 3d siedzę od niecałego roku. Równolegle przyuczam się z Maxa oraz Zbrusha (niestety na razie bez tabletu ;/). Tymczasem wrzucam mój treningowy model twarzy postaci. Sculpting, texturing i rendering-Zbrush, postpro-Photoshop. Dodam jeszcze, że zdaję sobie sprawę z pewnych ułomności, ale nie będę na razie nic sugerował. Czekam na opinie.:) Edytowane 8 Maj 2012 przez palmiarz Modyfikacja textu
gutekfiutek Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 No i ładnie:) Kapelusz odstaje, powinien mieć jakąś grubość. No i AOC jakiś wokół styku kapelusza z głową by się przydał, na razie to on nie siedzi na głowie za bardzo. dajesz załącznik tak:
palmiarz Napisano 9 Maj 2012 Autor Napisano 9 Maj 2012 Dzięki Gutek. AO w sensie? No fakt, trochę ten kapelusik odstaje. Może dodam jeszcze w przyszłości jakieś owłosienie. pozdrawiam
gutekfiutek Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Ambient occlusion tam gdzie kapelusz siedzi na głowie. Swoją drogą kapelusz powinien wystrzępić się na brzegach a nie tam gdzie jest zniszczony u ciebie. Tło masz strasznie kontrastowe, to odciąga od modela. Tu jest przykład tego co wg mnie by pomogło:
palmiarz Napisano 9 Maj 2012 Autor Napisano 9 Maj 2012 Hmm, z tym tłem to racja. A te dziury w kapeluszu to właściwie przypadkiem powstały podczas mojej zabawy z dynamesh'em i stwierdziłem, że doda to takiego "żulerskiego" klimatu całości:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się