Gość normas Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Cześć, mam problem z ustawieniami „nie wiem czego”. Nie wiem czy problem leży po stronie ustawień w mental ray’u, światła, materiału czy tego wszystkiego :( 1. Chciałbym by materiał lampki (abażur) był materiałowy i przepuszczał światło. By widać było gdzie jest umieszczona żarówka, czyli by było ciemniej u góry i na dole. Na „renderze” widać jakieś zaszumione coś :/ 2. Nie wiem jak wygasić oświetlenie lampki, by na ścianie nie było tego aż tak widać. 3. Czemu na lustrzanych powierzchniach pojawiają mi się takie białe kropki jak przy cyfrze „3” 4. Dlaczego pojawiają mi się tajemnicze plamy na renderze? Lampka zbudowana jest też wewnątrz normalnymi polygonami. W lampce znajduje się free light. Na screenie pokazuje jak zbudowalem abażur lampki. Walczę z tym już chyba z rok i stwierdziłem, że bez Waszej pomocy polegnę.
Miłosz3ds Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Niezły wstydniś z Ciebie skoro rok się zbierałeś z pytaniem tutaj, na forum:D pokombinuj z materiałem SSS! http://www.mrbluesummers.com/3510/3d-tutorials/3dsmax-mental-ray-sub-surface-scattering-guide np. tutaj sobie zerknij. Miłej pracy!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się