Skocz do zawartości

Oświetlenie wewnątrz abażura i odbicia światła, mental ray


Gość normas

Rekomendowane odpowiedzi

Gość normas

Cześć, mam problem z ustawieniami „nie wiem czego”. Nie wiem czy problem leży po stronie ustawień w mental ray’u, światła, materiału czy tego wszystkiego :(

1. Chciałbym by materiał lampki (abażur) był materiałowy i przepuszczał światło. By widać było gdzie jest umieszczona żarówka, czyli by było ciemniej u góry i na dole. Na „renderze” widać jakieś zaszumione coś :/

2. Nie wiem jak wygasić oświetlenie lampki, by na ścianie nie było tego aż tak widać.

3. Czemu na lustrzanych powierzchniach pojawiają mi się takie białe kropki jak przy cyfrze „3”

4. Dlaczego pojawiają mi się tajemnicze plamy na renderze?


 

Lampka zbudowana jest też wewnątrz normalnymi polygonami.

W lampce znajduje się free light.

Na screenie pokazuje jak zbudowalem abażur lampki.

 

Walczę z tym już chyba z rok i stwierdziłem, że bez Waszej pomocy polegnę.

 

pomieszczenie.jpgmaterial.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności