vision3d Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 Witam. Mam maly problem (mam nadzieje ze maly:/) Przy renderingu (scena: za swiatlo odpowiada obrocona kula z przypisanym materialem typu brazim i mapa typu HDRI w kanale illumination) z wlaczona opcja "clump" wszystko renderuje sie czysto jednak nie ma mocno zaznaczonych odbic (wrecz razacych) w momencie gdy wylaczam opcje "clump" pojawia sie mnostwo swiatla i na karoserii pojawia sie mocne odbicia o ladnym nasyceniu, jedna rendering jest jakby 'brudny', pelno jest widocznych kwadracikow (tak jakby przeswietlonych). Da sie to jakos usunac nie wciskajac opcji 'clump' i nie pozbywajac sie ladnych nasyconych odbic? Bede wdzieczny za pomoc jesli ktos rozgryzl ten problem.
Gość User190 Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 pokaż render.. zwiększa sampilng :) ..najlepiej oba rendery..
Gość User190 Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 Hehehe.. nie doczytałem tego, że to w Illumination.. ale wtopa... cóż - 60% z nas nie umie czytać ze zrozumieniem :D ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się