Skocz do zawartości

Problem z mapami HDRI....


vision3d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam maly problem (mam nadzieje ze maly:/) Przy renderingu (scena: za swiatlo odpowiada obrocona kula z przypisanym materialem typu brazim i mapa typu HDRI w kanale illumination) z wlaczona opcja "clump" wszystko renderuje sie czysto jednak nie ma mocno zaznaczonych odbic (wrecz razacych) w momencie gdy wylaczam opcje "clump" pojawia sie mnostwo swiatla i na karoserii pojawia sie mocne odbicia o ladnym nasyceniu, jedna rendering jest jakby 'brudny', pelno jest widocznych kwadracikow (tak jakby przeswietlonych). Da sie to jakos usunac nie wciskajac opcji 'clump' i nie pozbywajac sie ladnych nasyconych odbic? Bede wdzieczny za pomoc jesli ktos rozgryzl ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190

Hehehe.. nie doczytałem tego, że to w Illumination.. ale wtopa... cóż - 60% z nas nie umie czytać ze zrozumieniem :D ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności