Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam maly problem (mam nadzieje ze maly:/) Przy renderingu (scena: za swiatlo odpowiada obrocona kula z przypisanym materialem typu brazim i mapa typu HDRI w kanale illumination) z wlaczona opcja "clump" wszystko renderuje sie czysto jednak nie ma mocno zaznaczonych odbic (wrecz razacych) w momencie gdy wylaczam opcje "clump" pojawia sie mnostwo swiatla i na karoserii pojawia sie mocne odbicia o ladnym nasyceniu, jedna rendering jest jakby 'brudny', pelno jest widocznych kwadracikow (tak jakby przeswietlonych). Da sie to jakos usunac nie wciskajac opcji 'clump' i nie pozbywajac sie ladnych nasyconych odbic? Bede wdzieczny za pomoc jesli ktos rozgryzl ten problem.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 872
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

pokaż render.. zwiększa sampilng :) ..najlepiej oba rendery..

Napisano

Hehehe.. nie doczytałem tego, że to w Illumination.. ale wtopa... cóż - 60% z nas nie umie czytać ze zrozumieniem :D ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności