Napisano 26 Lipiec 200420 l Witam. Mam maly problem (mam nadzieje ze maly:/) Przy renderingu (scena: za swiatlo odpowiada obrocona kula z przypisanym materialem typu brazim i mapa typu HDRI w kanale illumination) z wlaczona opcja "clump" wszystko renderuje sie czysto jednak nie ma mocno zaznaczonych odbic (wrecz razacych) w momencie gdy wylaczam opcje "clump" pojawia sie mnostwo swiatla i na karoserii pojawia sie mocne odbicia o ladnym nasyceniu, jedna rendering jest jakby 'brudny', pelno jest widocznych kwadracikow (tak jakby przeswietlonych). Da sie to jakos usunac nie wciskajac opcji 'clump' i nie pozbywajac sie ladnych nasyconych odbic? Bede wdzieczny za pomoc jesli ktos rozgryzl ten problem.
Napisano 28 Lipiec 200420 l Hehehe.. nie doczytałem tego, że to w Illumination.. ale wtopa... cóż - 60% z nas nie umie czytać ze zrozumieniem :D ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto