Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie ponownie!

 

Tym razem opublikuję pewną animację, która początkowo miała zachodzić za surową próbkę rayfire, a skończyło się na dramatycznej krótkiej historii pewnej szklanej kulki... ;)

 

Wszystkie efekty pochodzą z VrayPhysicalCamera - żadnej post produkcji. AE użyłem aby dodać efekty dźwiękowe i muzykę.

 

 

Jak to mówią... od czegoś trzeba zacząć.

 

Kilka wybranych klatek z animacji:

frames.jpg

 

I animacja:

 

Edytowane przez Krzyk
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hej

 

wyglada niezle, jak dla mnie bardzo brakuje motion blura (albo wiekszej ilosci klatek)- ruch wyglada szarpanie dosc. Caustyki skacza tez dosc zauwazalnie.

Nie sadzisz jednak ze nazwanie tej animacji "historią" to lekkie przegiecie? :)

 

pozdrawiam

Napisano

@mirach: Wplątałem raczej słowo "story" w sposób szyderczy w stosunku do własnej animacji i raczej dla śmiechu ;) Hej, ale kto z nas nie miał tak w przeszłości, że jak tylko dostał szklaną kulkę, to ta wypadła mu z ręki i się zbiła? Hehe :)

 

Z kaustyki nie jestem zadowolony. W pojedyńczych frame'ach zapowiadało się ok, później jednak ...crap.

Motion blur tyle ile mi pozwoliła camera vray - ale pierwszy raz używałem tej opcji, więc ustawienia raczej default'owe :)

 

 

Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłem nazywając to "historią" :D ;)

 

Jednak jeśli ktoś ma jakiekolwiek wskazówki - strzelać jak z procy. Śmiało.

 

Cheers!

Napisano

Nie ma sprawy :D Choć niebawem chcę się wziąć za trochę już poważniejszą animację:)

 

Skorzystam jednak z tej sytuacji i spytam:

 

Otóż przyznam, że... renderowałem to 70h przez to, że motion blur, dof i caustici renderowałem z kamery. Pytanie brzmi - jak wyeksportować klatki zdepth reflection itp równocześnie renderując całą animację? Ostatnio jak zapisałem output w openexr. to żadne passy poza rgb nie zapisywały się do pliku - jest jakaś metoda na renderowanie ich i autozapisywanie na raz? Ewentualnie czy da się po wyrenderowaniu wszystkich klatek zapisać z frame buffer'a inne pass'y ?

 

Sry za moją polszczyznę - ciężka noc... ale muszę to wiedzieć :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności