TheAro400 Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 (edytowane) Witam. W maxie bawię się od kilku miesięcy, przy czym miałem przerwę dosyć długą. Prace: czołg, nie skończony bo nie miałem do niego już sił, kiedyś może się za niego wezmę (z tutoriala) Głośniki (z tutoriala) Deskorolka (z tutoriala) Na głośnikach ta tekstura to tylko o tak sobie dodana bo o makingu nie mam nic pojęcia. W miarę możliwości będę starał się dodawać nowe, zwłaszcza, że kończy się rok szkolny. Edytowane 4 Czerwiec 2012 przez TheAro400
TheAro400 Napisano 2 Czerwiec 2012 Autor Napisano 2 Czerwiec 2012 (edytowane) Następna praca. Rozglądałem się za jakimś tutkiem na making, ale nic ciekawego nie znalazłem. Edytowane 4 Czerwiec 2012 przez TheAro400
Tr1bal Napisano 4 Czerwiec 2012 Napisano 4 Czerwiec 2012 Czołg całkiem spoko się prezentuje, jeżeli chodzi o sofę, wyrzuć noise - wygląda źle a zamiast tego przeczytaj temat : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41921 z pewnością Ci pomoże. Dodatkowo jak wrzucasz modele postaraj się oprócz samego renderu z materiałami/clay'a wrzucać też siatkę modelu - łatwiej będzie coś doradzić.
TheAro400 Napisano 4 Czerwiec 2012 Autor Napisano 4 Czerwiec 2012 (edytowane) Temat jeszcze dzisiaj uważnie przeglądnę, a co do sofy noise nadałem tylko na poduszki. Wrzucam siatkę sofy: Mam jeszcze problem, gdyż sprzęt mam dosyć dobry, a przy tak prostym modelu jak ta sofa zacina mi cały czas, że na przemian widać np: poduszek tylko kontury, a zaraz tylko kontury sofy, a środków tych obiektów nie widać. Nie mogę łagodnie obracać kamerą itp. Edytowane 4 Czerwiec 2012 przez TheAro400
Tr1bal Napisano 4 Czerwiec 2012 Napisano 4 Czerwiec 2012 (edytowane) a jaki sprzęt masz ? Wyłącz niektóre viewporty (klik na viewporcie i "d"), sprawdź czy nie masz zaznaczone "enable hardware shading", przeglądanie siatki bardziej obciąża system niż claya (f3 - f4 zmieniają wyświetlanie siatki/claya/siatki i claya). Dodatkowo w parametrach obiektu możesz ustawić "display as box" co pomaga przy większych projektach lub rozłożyć wszystko na warstwy. Możesz jeszcze zmniejszyć podziałkę smootha w viewporcie (zamiast Iterations ustawiasz render iters) W sumie nie powinno Ci zamulać przy tak małej ilości poly na scenie, a sam system przycina ? może to nie wina maxa a systemu ? Dodatkowo zapisuj pliki jako jpg (są lżejsze) i wrzucaj w znacznikach bo większości ludzi nie chce się wchodzić w linki Edytowane 4 Czerwiec 2012 przez Tr1bal
TheAro400 Napisano 4 Czerwiec 2012 Autor Napisano 4 Czerwiec 2012 (edytowane) Sprzęt: procek: amd athlon II x4 645 ram: 4gb grafka: nivida geforce gtx 460 Systemu mi nie muli wcale, a użycie procka przy pracy w maxie to do 15%. Wcześniej tak się nie działo, tylko od pewnego czasu się to zaczęło. Po zastosowaniu rad nic się nie zmieniło @edit nowe prace: Półka na ściane: Stolik do kawy: Edytowane 4 Czerwiec 2012 przez TheAro400
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się