Skocz do zawartości

Teczka 3d - początki.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W maxie bawię się od kilku miesięcy, przy czym miałem przerwę dosyć długą.

Prace:

czołg, nie skończony bo nie miałem do niego już sił, kiedyś może się za niego wezmę (z tutoriala)

czog.png

czog1.png

Głośniki (z tutoriala)

speakersv.png

Deskorolka (z tutoriala)

deskae.png

Na głośnikach ta tekstura to tylko o tak sobie dodana bo o makingu nie mam nic pojęcia.

W miarę możliwości będę starał się dodawać nowe, zwłaszcza, że kończy się rok szkolny.

Edytowane przez TheAro400
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Czołg całkiem spoko się prezentuje, jeżeli chodzi o sofę, wyrzuć noise - wygląda źle a zamiast tego przeczytaj temat : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41921 z pewnością Ci pomoże.

 

Dodatkowo jak wrzucasz modele postaraj się oprócz samego renderu z materiałami/clay'a wrzucać też siatkę modelu - łatwiej będzie coś doradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jeszcze dzisiaj uważnie przeglądnę, a co do sofy noise nadałem tylko na poduszki. Wrzucam siatkę sofy:

sofa1.png

Mam jeszcze problem, gdyż sprzęt mam dosyć dobry, a przy tak prostym modelu jak ta sofa zacina mi cały czas, że na przemian widać np: poduszek tylko kontury, a zaraz tylko kontury sofy, a środków tych obiektów nie widać. Nie mogę łagodnie obracać kamerą itp.

Edytowane przez TheAro400
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki sprzęt masz ?

 

Wyłącz niektóre viewporty (klik na viewporcie i "d"), sprawdź czy nie masz zaznaczone "enable hardware shading", przeglądanie siatki bardziej obciąża system niż claya (f3 - f4 zmieniają wyświetlanie siatki/claya/siatki i claya).

 

Dodatkowo w parametrach obiektu możesz ustawić "display as box" co pomaga przy większych projektach lub rozłożyć wszystko na warstwy.

 

Możesz jeszcze zmniejszyć podziałkę smootha w viewporcie (zamiast Iterations ustawiasz render iters)

 

W sumie nie powinno Ci zamulać przy tak małej ilości poly na scenie, a sam system przycina ? może to nie wina maxa a systemu ?

 

Dodatkowo zapisuj pliki jako jpg (są lżejsze) i wrzucaj w znacznikach bo większości ludzi nie chce się wchodzić w linki

Edytowane przez Tr1bal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt:

procek: amd athlon II x4 645

ram: 4gb

grafka: nivida geforce gtx 460

 

Systemu mi nie muli wcale, a użycie procka przy pracy w maxie to do 15%. Wcześniej tak się nie działo, tylko od pewnego czasu się to zaczęło. Po zastosowaniu rad nic się nie zmieniło

 

@edit nowe prace:

Półka na ściane:

pka.pngpka1.jpg

Stolik do kawy:

table1y.jpgtablegx.jpg

Edytowane przez TheAro400
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności