blachu Napisano 1 Czerwiec 2012 Share Napisano 1 Czerwiec 2012 Mam maly problem z multiscatterem mianowicie mam dosc pofalowany teren + chcialem rozsiac drzewa po tym terenie, wszystko sie zgadza, multiscatter rozsiewa je na powierzchni ale drzewa maja rozne wysokosci na osi Z, mianowicie nie przylegaja do terenu. Co zle robie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 1 Czerwiec 2012 Share Napisano 1 Czerwiec 2012 Mają dobrego pivota? Tzn na dole? Albo zobacz czy nie wskoczyła Ci opcja przesunięcia po Z zakładce move. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 1 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2012 Mają dobrego pivota? Tzn na dole? Albo zobacz czy nie wskoczyła Ci opcja przesunięcia po Z zakładce move. move jest na 0 pivot nie za bardzo rozumiem zalaczam printscreena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 1 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2012 moze inny przyklad po lewej fotel i wszystko ok, natomiast po prawej drzewo wpada w kule... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 3 Czerwiec 2012 Share Napisano 3 Czerwiec 2012 Kliknij na obiekt proxy i zobacz w którym miejscu ma oś. Powinna być w punkcie w którym pień ma stykać się z ziemią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 3 Czerwiec 2012 Share Napisano 3 Czerwiec 2012 Otwórz i przewiń do 1:17 to będziesz wiedział jak pivot poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi