Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem!

Już wariuję z tym wszystkim, więc zwracam się do Was o pomoc. Mapuję sobie część samochodu i spotyka mnie bardzo denerwujący błąd - podczas przyłączania małego fragmentu wywala mi taki błąd - część siatki rozciąga się i wylatuje hen hen daleko. Nie mam pojęcia co z tym zrobić.

 

Najpierw wszystko rozłożyłem automatycznie flatem i teraz chcę dopasować po swojemu co jak ma wyglądać. Teraz się zastanawiam, czy w ogóle muszę łączyć ze sobą wszystkie elementy - to przy czym wywala mi ten błąd wygląda po prostu jak kawałek krawędzi, nie jest to nawet dwuwymiarowe. Mam kilka takich elementów - widać to na obrazku - może mogę to po prostu zostawić? Do łączenia używam Stitcha.beztytuummg.jpg

 

Dodatkowo napiszę że siatka jest poprawna, żadnych vertexów poza siatką nie ma, ani na sobie ani nic z tych rzeczy. Jeszcze dodatkowo strasznie wolno działa mi zaznaczanie poszczególnych że tak powiem obiektów w Unwrapie. Po zaznaczeniu obiektu czasem czekam nawet dziesięć sekund na odwieszenie się programu. Coś okropnego!

Edytowane przez Miłosz3ds

  • Wyświetleń 988
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności