Miłosz3ds Napisano 2 Czerwiec 2012 Napisano 2 Czerwiec 2012 (edytowane) Czołem! Już wariuję z tym wszystkim, więc zwracam się do Was o pomoc. Mapuję sobie część samochodu i spotyka mnie bardzo denerwujący błąd - podczas przyłączania małego fragmentu wywala mi taki błąd - część siatki rozciąga się i wylatuje hen hen daleko. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Najpierw wszystko rozłożyłem automatycznie flatem i teraz chcę dopasować po swojemu co jak ma wyglądać. Teraz się zastanawiam, czy w ogóle muszę łączyć ze sobą wszystkie elementy - to przy czym wywala mi ten błąd wygląda po prostu jak kawałek krawędzi, nie jest to nawet dwuwymiarowe. Mam kilka takich elementów - widać to na obrazku - może mogę to po prostu zostawić? Do łączenia używam Stitcha. Dodatkowo napiszę że siatka jest poprawna, żadnych vertexów poza siatką nie ma, ani na sobie ani nic z tych rzeczy. Jeszcze dodatkowo strasznie wolno działa mi zaznaczanie poszczególnych że tak powiem obiektów w Unwrapie. Po zaznaczeniu obiektu czasem czekam nawet dziesięć sekund na odwieszenie się programu. Coś okropnego! Edytowane 2 Czerwiec 2012 przez Miłosz3ds
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się