Skocz do zawartości

Unwrap UVW - błędy z połączeniami.


Miłosz3ds

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

Już wariuję z tym wszystkim, więc zwracam się do Was o pomoc. Mapuję sobie część samochodu i spotyka mnie bardzo denerwujący błąd - podczas przyłączania małego fragmentu wywala mi taki błąd - część siatki rozciąga się i wylatuje hen hen daleko. Nie mam pojęcia co z tym zrobić.

 

Najpierw wszystko rozłożyłem automatycznie flatem i teraz chcę dopasować po swojemu co jak ma wyglądać. Teraz się zastanawiam, czy w ogóle muszę łączyć ze sobą wszystkie elementy - to przy czym wywala mi ten błąd wygląda po prostu jak kawałek krawędzi, nie jest to nawet dwuwymiarowe. Mam kilka takich elementów - widać to na obrazku - może mogę to po prostu zostawić? Do łączenia używam Stitcha.beztytuummg.jpg

 

Dodatkowo napiszę że siatka jest poprawna, żadnych vertexów poza siatką nie ma, ani na sobie ani nic z tych rzeczy. Jeszcze dodatkowo strasznie wolno działa mi zaznaczanie poszczególnych że tak powiem obiektów w Unwrapie. Po zaznaczeniu obiektu czasem czekam nawet dziesięć sekund na odwieszenie się programu. Coś okropnego!

Edytowane przez Miłosz3ds
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności