legomir Napisano 4 Czerwiec 2012 Napisano 4 Czerwiec 2012 W jaki sposób gdy stworze curve na miejscach vertexów podpiąć particle? Przy czym krzywa jest mniejsza częścią całości edytowanej przez inna krzywą...
beny Napisano 4 Czerwiec 2012 Napisano 4 Czerwiec 2012 najprościej to zaznaczy curve i particle i kliknąć "goal" i ustawić goal na 1.
legomir Napisano 4 Czerwiec 2012 Autor Napisano 4 Czerwiec 2012 Hmm... Jeszcze doprecyzuje że chce aby do każdego vertexa był jeden particle ogólnie próbowałem juz to robić soft body ale wtedy reszta sceny przestaje działać tak jak chce
beny Napisano 4 Czerwiec 2012 Napisano 4 Czerwiec 2012 No to limitnij sobie ilość particli do ilości vertexów a potem t set initial state i skasuj emiter. Done.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się