Skocz do zawartości

Faceworx Blender 3ds max Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość mateusz209
Napisano

Witam. Męczę się już od kilku dni, tworzę sobie twarz w faceworxie eksportuję do obj i wczytuję w maxie. Wszystko jest ok tylko z tyłu głowy robi się takie jakby łączenie i brzydko to wygląda.

Na youtubie znalazłem nawet pomoc w rozwiązaniu tego problemu i próbowałem to zrobić w maxie ale mi się nie udało, zmieniam liczbe polygonów zanznaczam uv mape przesuwam ale nadal zostaje kawałek takiego łączenia.

 

 

Jak to zrobić? Na filmiku gościowi się udaje..

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności