Napisano 7 Czerwiec 201212 l Witam wszystkich, To mój pierwszy temat w którym zamieszczam wstępne screeny z mojej pracy "Porsche 356a speedster",jako że chciałbym poprawić swoje umiejętności w tworzeniu poszczególnych elementów świata w programach graficznych, prosił bym o zwrócenie uwagi na błędy w tym modelu. Chciał bym zaczerpnąć trochę wiedzy i doświadczenia od użytkowników tego forum, ale żeby nie było tak egoistycznie to z chęcią podzielę się swoją wiedzą na tyle ile potrafię. Dodam jeszcze że samochód tworzę w programie Maya Pozdrawiam i z góry dziękuje.
Napisano 7 Czerwiec 201212 l mimo, że nie jestem jakimś specem i wgl ;) to powiem Tb że jest kilka błędów: 1. Jest krzywo, Tył: ostatni obrazek[tył samochodu] , tylne nadkole, FRONT: okolica świateł 2. Drzwi - za długie w sensie, nie pasuje do reszty karoserii, a przynajmniej mam takie wrażenie po oglądaniu samochodu z boku i ich dolna cześć ma błędy w siatce - w sumie to już jest karoseria auta ;) ale orientacyjnie wiadomo gdzie szukać Edit: jeszcze tak się spojrzałem na zdj. tego samochodu http://dayerses.com/data_images/posts/porsche-356-a-speedster/porsche-356-a-speedster-04.jpg Widać na nim, że klamka nie jest w dole, tylko jest na powierzchni karoserii, natomiast u Cb jest wcięcie i ona znajduje się tam cała Do tego jakby maska źle się schodziła: Edytowane 7 Czerwiec 201212 l przez DiKay
Napisano 7 Czerwiec 201212 l Cześć, ode mnie rada abyś zaostrzył krawędzie na łączeniach blach no i w miarę możliwości naprostował te różne miejsca o których mowa wyżej. Na wykonaniu całej roboty z zegarmistrzowską precyzją się nie nastawiaj, bo ważniejsze aby doprowadzić projekt do końca. Kolejny zawsze jest 100x lepszy. To tyle z mojej strony. Jak nie wiesz co zrobić to trzeba pytać na forum tutaj albo specjalizującym się w samochodach np. smcars, cgcars albo poszukać tutków na YT. Kibicuję i życzę powodzenia z materiałami i renderingiem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto