Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

 

To mój pierwszy temat w którym zamieszczam wstępne screeny z mojej pracy "Porsche 356a speedster",jako że chciałbym poprawić swoje umiejętności w tworzeniu poszczególnych elementów świata w programach graficznych, prosił bym o zwrócenie uwagi na błędy w tym modelu.

 

Chciał bym zaczerpnąć trochę wiedzy i doświadczenia od użytkowników tego forum, ale żeby nie było tak egoistycznie to z chęcią podzielę się swoją wiedzą na tyle ile potrafię.

 

Dodam jeszcze że samochód tworzę w programie Maya

 

siatkaok2.png

siatkaok.png

przodok.png

perspok.png

goraok.png

frontok.png

tylok.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mimo, że nie jestem jakimś specem i wgl ;) to powiem Tb że jest kilka błędów:

1. Jest krzywo, Tył: ostatni obrazek[tył samochodu] , tylne nadkole, FRONT: okolica świateł

2. Drzwi - za długie w sensie, nie pasuje do reszty karoserii, a przynajmniej mam takie wrażenie po oglądaniu samochodu z boku i ich dolna cześć ma błędy w siatce - w sumie to już jest karoseria auta ;) ale orientacyjnie wiadomo gdzie szukać

 

Edit:

jeszcze tak się spojrzałem na zdj. tego samochodu

http://dayerses.com/data_images/posts/porsche-356-a-speedster/porsche-356-a-speedster-04.jpg

 

Widać na nim, że klamka nie jest w dole, tylko jest na powierzchni karoserii, natomiast u Cb jest wcięcie i ona znajduje się tam cała

 

Do tego jakby maska źle się schodziła:

DcfDb.png

Edytowane przez DiKay

Napisano

Cześć, ode mnie rada abyś zaostrzył krawędzie na łączeniach blach no i w miarę możliwości naprostował te różne miejsca o których mowa wyżej. Na wykonaniu całej roboty z zegarmistrzowską precyzją się nie nastawiaj, bo ważniejsze aby doprowadzić projekt do końca. Kolejny zawsze jest 100x lepszy. To tyle z mojej strony. Jak nie wiesz co zrobić to trzeba pytać na forum tutaj albo specjalizującym się w samochodach np. smcars, cgcars albo poszukać tutków na YT. Kibicuję i życzę powodzenia z materiałami i renderingiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności