Jaack Napisano 14 Czerwiec 2012 Napisano 14 Czerwiec 2012 Witam, Mam taki mały problem,pewnie jest to jakaś drobnostka z którą nie mogę sobie poradzić. Więc modeluje sobie autko ,i gdy zaznaczam np.poligony i biorę opcję detach , to nowo postały obiekt pojawia się gdzie chce,zauważyłem też ze ma przypisane kontrolery noise .Przepraszam że nie jest to dobrze wytłumaczone technicznie ale nie znam się na animacji :) Wiem że parę dni wcześniej bawiłem się trochę ,i przypisywałem do kamery kontroler noise . Bardzo bym prosił o pomoc :) bo szlak mnie już trafia :)
Jaack Napisano 15 Czerwiec 2012 Autor Napisano 15 Czerwiec 2012 Dzięki za pomoc , już sobie poradziłem.
Pawelkos Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 Jaack w dobrym tonie by bylo jakbys napisal jak sobie poradziles z problemem, ktorys z uzytkownikow moze miec podobny problem a wtedy takie wyjasnienie mogloby mu pomoc ;)
Jaack Napisano 15 Czerwiec 2012 Autor Napisano 15 Czerwiec 2012 Ok, napisze ale jutro :) Dziś za dużo nerwów straciłem ;)