Skocz do zawartości

Problem z kontrolerami animacji ,przypisywane automatycznie do nowo powstałych obiek.


Jaack

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Mam taki mały problem,pewnie jest to jakaś drobnostka z którą nie mogę sobie poradzić.

Więc modeluje sobie autko ,i gdy zaznaczam np.poligony i biorę opcję detach , to nowo postały obiekt pojawia się gdzie chce,zauważyłem też ze ma przypisane kontrolery noise .Przepraszam że nie jest to dobrze wytłumaczone technicznie ale nie znam się na animacji :)

Wiem że parę dni wcześniej bawiłem się trochę ,i przypisywałem do kamery kontroler noise .

Bardzo bym prosił o pomoc :) bo szlak mnie już trafia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No więc tak :)

Problem miałem taki ,że do każdego nowo powstałego obiektu miałem przypisywane kontrolery jakich nie chciałem :)

powodowało to efekt taki ,że panowanie nad obiektem miał kontroler a nie ja ,Czyli np, nie mogłem przesuwać obiektów .

Aby przywrócić stan pierwotny musiałem od nowa przypisywać domyślne kontrolery.

Trzeba otworzyć panel Motion,niżej widzimy roletę Assign controller (i tu właśnie przypisujemy kontrolery do wybranych ścieżek ).

Pierwotny kontroler dla

 

POSITION - Position XYZ

 

ROTATION - Euler XYZ

 

SCALE - Bezier Scale

 

Dla wszystkich osi X Y Z należy przypisać Bezier Float.

 

Aby to zrobić naciskamy przycisk Assign Controller i wybieramy kontroler tak jak jest to opisane wyżej :)

W tym oknie dialogowym musimy nacisnąć Make default aby nasz kontroler stał się tym domyślnym,czyli teraz do każdego nowego obiektu zostanie przypisany ten o to wybrany kontroler :)

 

Przepraszam za chaos w piśmie :) Jak coś nie tak napisałem ,to niech ktoś mądrzejszy to poprawi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto